شماره ۱۴۷۹ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۸ مرداد
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# چالش_توییت_چهار_کلمه‌ای # نوشابه # روزنامه_ابتکار #محمدعلی_وکیلی # کودتای_28_مرداد

چند روزی می‌شود که هشتگ چالش توییت چهار کلمه‌ای در توییتر داغ شده و کاربران توییت‌های چهارکلمه‌ای جالب در این رابطه منتشر می‌کنند. برخی توییت‌های جالب را در زیر می‌خوانید:  
«قیمه نریز تو ماست، امید بذر هویت ماست، کتاب خوبه کتاب بخونید، کاش زودتر تموم بشه، به کجا چنین شتابان؟، دریا همیشه آرام نیست، رفتم ولی رفته بود، قضاوت مخصوص خداست، آخرش کلاغ‌ها راست می‌گویند،‌ دست بردار از نبودن، زیباترین حرفت را بگو، من از سوسک می‌ترسم، ما هیچ،‌ ما نگاه، وطنم زخمی سربلند دوران‌ها، جهان در دست دیوانه‌هاست، چقدر دروغ چقدر فساد؟»

نوشابه گران شد تا هشتگ این نوشیدنی که گفته می‌شود ضررهای زیادی هم دارد، در توییتر داغ شود. بسیاری از فعالان توییتری با اشاره به گرانی قیمت نوشابه این عکس را هم نفر به نفر در این شبکه اجتماعی منتشر کردند، تا حسابی دیده شود! آنها نوشتند نوشابه علاوه بر این‌که گران شده است، از حجم آن هم کم کرده‌اند و این اصلا قابل توجیه نیست! البته خیلی‌ها هم تلاش کردند کمپین نوشابه نخریم را عمومی کنند، اما کار آنها به عبارتی ساده نگرفت و فعلا همه چیز در حد انتقاد از شرکت‌های نوشابه‌سازی مطرح و گرانی این نوشیدنی خلاصه شده است.  البته همان‌طور که اشاره شد بیشتر از گرانی کم‌‌شدن حجم نوشابه درون قوطی‌ها مورد توجه مردم قرار دارد.

استعفای چند نفر از اعضای تحریریه روزنامه ابتکار در اعتراض‌ به صحبت‌های محمدعلی وکیلی، نماینده مجلس مردم تهران که در چالش فرزندت کجاست مطرح کرده بود، جنجال بزرگی در فضای مجازی به راه انداخته است. بعد از این‌که او اعلام کرد دیگر دخترش مسئولیتی در روزنامه ابتکار ندارد، پسرش را به‌عنوان سردبیر معرفی کرد که به دنبال این اتفاق اعضای تحریریه روزنامه ابتکار دو روز مطالب این روزنامه را به صورت کپی منتشر کردند و در آخرین قدم تعداد قابل توجهی از آنها استعفا دادند. طبیعتا مردم هم در فضای مجازی واکنش بسیار تندی به اظهارات نماینده مجلس که به نظر می‌رسد حقیقت نداشت، نشان دادند. مردم نقطه‌نظرات انتقادی خود از وکیلی را با داغ‌کردن هشتگ روزنامه ابتکار  و نام محمدعلی وکیلی منتشر کردند.
 
28 مرداد یادآور کودتای ننگین آمریکایی‌ها علیه ملت ایران است. از روز گذشته مردم با بررسی و ارایه نقطه نظرات خود درباره این حادثه بزرگ، تاریخ را مرور کردند و بحث بر سر این اتفاق حسابی داغ بود. به این ترتیب هشتگ‌های تراژدی اعتماد به آمریکا،‌ به وقت کودتا و مصدق هم داغ شد. برای این‌که نقطه نظرات منتشرشده در توییت‌‌ها را بخوانید، کافی است این هشتگ‌ها را دنبال کنید، با نکات قابل توجهی روبه‌رو خواهید شد.


تعداد بازدید :  368