شماره ۱۴۷۹ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۸ مرداد
صفحه را ببند
تریبون

بیژن کامکار:  مدتی است که در برخی محافل شنیده می‌شود هر سازی که گرد بوده و روی آن یک پوست کشیده شده باشد دف نام دارد در حالی که اینطور نیست. ساز دف بنا به اشارات مختلفی که در اشعار کلاسیک ادبیات ایران از آن یاد شده، یکی از سازهای اصیل ایرانی بوده که هنگام حمله اعراب به ایران مانند برخی سازهای دیگر مهجور واقع شده بود، اما بسیار خوشحالم این ساز چندی قبل توسط بنده به موسیقی ایران برگشت و نه تنها جای هیچ سازی را تنگ نکرد، بلکه به کمک سازهای کوبه‌ای دیگر آمد و راه را برای معرفی‌شان هموار کرد.

زلاتکو کرانچار:  ما ظرف 48 ساعت دو بازی سنگین را پشت سر گذاشتیم. نبود مهدی قائدی فقط یک دلیل تاکتیکی داشت تا به او استراحت بدهیم و از قدرت امیر روستایی که در بازی نخست هم بسیار خوب برای ما کار کرد، استفاده کنیم. می‌خواستیم حریف را خسته کنیم و وقتی دچار افت شدند آن زمان مهدی قائدی را وارد کردیم و توانستیم با فشار روی آنها حریف را در موضع ضعیف‌تری قرار دهیم، حتی خط هافبک ما هم دستخوش تغییراتی شده بود.

لیلی گلستان:    اصلاً موافق ممنوعیت حضور کودکان در گالری‌ها نیستم و خودم نیز هیچوقت چنین کاری نکردم که مانع حضور آنها شوم. به نظر من اگر کودکان از سن پایین به گالری بیایند، شلوغ کنند و حتی جیغ بکشند اشکالی ندارد زیرا درنهایت باعث می‌شود آنها با فضاهای هنری و هنر همنشین باشند.

مهدی تارتار:   من اگر بعد از بازی گفتم شکست دادن تیم شفر کار هر کسی نبود، با منطق این حرف را زدم و دور از واقعیت نبود. از زمانی که شفر به استقلال آمده اگر آن باخت به پرسپولیس که در هفته نخست حضورش رقم خورد را کنار بگذاریم، شما می‌بینید که استقلال در لیگ فقط یک شکست مقابل ذوب آهن را تجربه کرد و تیم فوق‌العاده منسجمی است. آنها پرمهره هستند و شکست دادن استقلال کار آسانی نیست. در آینده هم خواهید دید که استقلال به راحتی شکست نمی‌خورد.


تعداد بازدید :  366