شماره ۱۴۷۷ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۵ مرداد
صفحه را ببند
افشاگری درباره ژاکت جنجالی ملانیا ترامپ

اوماروسا نیومن که این روزها جدال لفظی‌اش با ترامپ به اوج خود رسیده، فاش کرده ملانیا ترامپ از پوشیدن آن ژاکت معروف در دیدارش با مهاجران غیرقانونی در کمپ‌های موقت عمدی داشته است.
ملانیا ترامپ با پوشیدن ژاکتی ارزانقیمت از مارک زارا که پشت آن نوشته شده بود: «من واقعا اهمیتی نمی‌دهم. شما چطور؟» به دیدن کودکان مهاجران غیرقانونی در کمپ‌های موقت در مرز آمریکا و مکزیک رفت. ترامپ قانونی وضع کرده بود که براساس آن این کودکان باید از والدینشان جدا می‌شدند.
حالا اوماروسا می‌گوید ملانیا قصد داشت با پوشیدن آن ژاکت به دونالد ترامپ ضربه بزند. او می‌گوید ملانیا را برخلاف خواست قلبی‌اش به این سفر فرستادند تا گندی که ترامپ بالا آورده بود را ماله بکشد. او این کار را کرد تا دیگر کسی در کاخ سفید جرأت نکند از او بخواهد از این کارها بکند.
کاخ سفید ملانیا را دقیقا به کمپ‌هایی فرستاد که کودکان جدا از والدینشان نگهداری می‌شدند. اقدام ترامپ در وضع این قانون با مخالفت‌های گسترده مردم آمریکا و سازمان‌های حقوق بشری مواجه شد و درنهایت ترامپ مجبور شد این قانون را
معلق کند.
حالا که جدال لفظی میان اوماروسا و ترامپ شدت یافته، به نظر می‌رسد طرفین دست به افشاگری علیه یکدیگر زده‌اند. یک روز قبل از این نیز ترامپ در توییتی اوماروسا را «سگ» و «بی‌عقل» خطاب و از اخراجش از کاخ سفید ابراز خشنودی کرده بود.

 


تعداد بازدید :  934