شماره ۱۴۷۷ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۵ مرداد
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# علی_کریمی #انحلال_فدراسیون # کنایه_سنگین_محراب # سیستان_و_بلوچستان

همان طور که انتظار می‌رفت داستان شکایت وکیل علی کریمی از فدراسیون فوتبال به دادگاه و ارایه درخواست انحلال این مجموعه سروصدای زیادی در محافل ورزشی به راه انداخت. حالا اما این اتفاق به شکلی ویژه مورد توجه فوتبال‌دوستان فعال در شبکه‌های اجتماعی هم قرار گرفته است و از همین حالا همه منتظر هستند ببینند سرنوشت این شکایت به کجا خواهد رسید. البته هنوز برای خیلی‌ها سوال است که چرا وکیل کریمی به دنبال انحلال فدراسیون فوتبال است. برخی‌ها ادعا دارند با توجه به مصلحت‌اندیشی و جنجال بزرگی که پرونده به دنبال خواهد داشت خیلی بعید است که اجازه بدهند جزییات آن رسانه‌ای شود.

محراب قاسم‌خانی نویسنده طنز برجسته سینما و تلویزیون با پست اینستاگرامی کنایه داری که درباره کمپین فرزندت کجاست منتشر کرد حسابی خبر ساز شد و تازه‌ترین نوشته او حسابی مورد توجه قرار گرفت. قاسم خانی نوشته است:«از دو سه روز پيش كه اين هشتگ فرزندت كجاست رو براى مسئولان راه انداختين، بغض داره خفه‌ام مي‌كنه و عرق شرم از صورتم پاك نمي‌شه. حالا خيالتون راحت شد؟ همينو مي‌خواستين؟ الان از خودتون راضى هستين كه مجبورشون كردين اعتراف كنن كه همه فرزندانشون ساكن ايران و كارمند دون پايه و فقير و كارتن‌خواب و بدبخت و بيچاره و مفلوك هستن؟...»

خیلی وقت است که کاربران توییتر با انتشار مطالب و تصاویری از بحران‌های زیست محیطی و معیشتی که هموطنان ما در استان محروم سیستان‌وبلوچستان دارند خواهان رسیدگی فوری به مشکلات مردم این استان هستند. منتهی در تمام این سال‌ها نه تنها چیزی حل نشده، بلکه با خشکسالی و فقر انتقادهای زیادی هم به مسئولین می‌شود که چرا همیشه از سیستان باید به عنوان یک استان محروم نام برده شود. حتی خیلی‌ها در توییت‌هایی کنایه‌دار به مسئولان صدا و سیما انتقاد کردند و خواهان ضبط و پخش گزارش‌هایی مفصل از زندگی سخت مردم این استان هستند که هیچ توجهی برای به تصویر کشیدن در سال‌ها و به ویژه ماه‌های اخیر وجود نداشته است. با دنبال کردن هشتگ سیستان‌وبلوچستان به خوبی متوجه جزییات انتقادهای مردم قرار خواهید گرفت.


تعداد بازدید :  474