شماره ۱۴۷۷ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۵ مرداد
صفحه را ببند
ملکه دنریس از آتش بیرون بیا

حسام حیدری طنزنویس

وررفتن با اخبار سینمایی این هفته را با خبر بازی الفی الن در فیلم جدید محمدحسین مهدویان شروع می‌کنیم. این بازیگر که در سریال معروف «بازی تاج و تخت» نقش تئون گریجوی را بازی می‌کرده، این‌بار قرار است در این فیلم ایرانی نقش سفیر انگلیس در عراق را بازی کند. در همین رابطه جمعی از علاقه‌مندان به سینما با استقبال از این خبر، ابراز امیدواری کردند؛ حضور این بازیگر، زمینه‌ساز حضور دیگر بازیگران این سریال، به‌خصوص مادر اژدهایان، کلیسی دریای بزرگ، ملکه آندل‌ها و انسان‌های نخستین، شکننده زنجیرها، طوفان‌زاد، ملکه دنریس تارگرین شود.
ولی در این رابطه توافقی نشده است. از آن طرف گروهی اعتراض کرده‌اند که این تئون گریجوی کلا آدم قابل اعتمادی نیست و همه دیدند که چطور به راب استارک خیانت کرد و رفت وینترفل را به آتش کشید ولی مسئولان سینمایی تأکید کردند که هیچ جای نگرانی نیست و با توجه به این که خانم الناز شاکردوست هم قرار است تو این فیلم بازی کنند، خود مسئولان همه جوانب کار را بررسی کرده‌اند.
 خبر دیگر گاف بزرگ یکی از روزنامه‌ها است. این روزنامه که یک صفحه تقلبی اینستاگرام که با نام لیلا حاتمی فعالیت می‌کرد را با صفحه اصلی این بازیگر اشتباه گرفته بود. از محتوای پست‌های این صفحه بشدت انتقاد کرد.
این درحالی است بعد از اینکه به مسئولان این روزنامه توضیح داده شد که خانم لیلا حاتمی این حرف‌ها را نزده‌؛ آنها گفتند: «اشکال نداره به ‌هرحال ما پیشگیری کردیم.» آنها همچنین تمام حرف‌های قبلی و بعدی همه بازیگران، خوانندگان و سیاستمداران غیرخودی را محکوم کردند.
در هفته گذشته، جشن حافظ هم برگزار شد و برگزیدگان بخش‌های مختلف جوایز خودشان را گرفتند ولی کلا چیز زیادی عوض نشد و اگر لیست برندگان جوایز این دوره دستتان نرسید، می‌توانید لیست دوره‌های قبلی را بخوانید. کلا به نظر می‌رسد داوران جشن حافظ حوصله فکرکردن و انتخاب‌کردن ندارند و همان اول روی برگه می‌نویسند: «همون همیشگی» که کار را راحت کنند.
جوایز هم آن‌قدر زیاد هست که به همه برسد. شما فقط اگر بتوانید یک دست لباس مجلسی دست‌وپا کنید و یک کمی به سر و وضع‌تان برسید و بروید جشن حافظ قطعا یک جایزه می‌برید. مهم همان دور هم‌بودن و چهار تا عکس‌گرفتن برای اینستاگرام و از حال هم باخبرشدن است. حالا جایزه را کی داده و کی گرفته.


تعداد بازدید :  544