شماره ۱۴۷۷ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۵ مرداد
صفحه را ببند
دو پروژه راهسازی در شهرستان آزادشهرآغاز شد

معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از آغاز دو پروژه راهسازی در شهرستان آزادشهر با اعتباری بیش از 7 میلیارد ریال خبر داد.
محمدعلی شربتدار:گلستان|  به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان :  مهندس علی اکبر شاهینی در گفتگو با پایگاه خبری این اداره کل اظهار داشت: با پیگیری های بعمل آمده دو پروژه شانه سازی و تعریض دور برگردن های محور آزادشهر- نوده خاندوز به طول 5 کیلومتر با هدف ایمن سازی دوربرگردان های محور  با اعتباری بیش از 5  میلیارد ریال و ترمیم، زیرسازی واجرای بیس و احداث ابنیه فنی محور قزلجه آق امام-قول حاجی به طول 5 کیلومتر و با اعتباری بیش از 2 میلیارد ریال در حوزه شهرستان آزادشهر در سالجاری آغاز گردید.
وي محل اعتبارات اجرای پروژه ها را ملی و اسناد خزانه اعلام کرد شاهینی افزود پروژه های فوق تا کنون 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورت تامین اعتبار در سالجاری به بهره برداری می رسد.     
و تشکر دارد.مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به غلبه بر بحران کم آبی در فصل تابستان اظهارداشت:خوشبختانه توانستیم در فصل تابستان با همدلی ،همکاری و هماهنگی  مردم و مسئوالان برچالش کم آبی در استان غلبه کنیم بدون اینکه  شاهد هیچ گونه تنش اجتماعی در حوزه آب شرب بوده  باشیم.

 


تعداد بازدید :  219