شماره ۱۴۷۱ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۸ مرداد
صفحه را ببند
تیتربازی

رد خون مهدویان!
نام بخش دوم فیلم ماجرای نیمروز مشخص شد. این فیلم با نام رد خون ساخته خواهد شد و تاکنون حضور الناز شاکردوست و محسن کیایی در آن قطعی شده است. داستان این فیلم به عملیات مرصاد بازمی‌گردد.

پایان کار میهن
مدیر شبکه شوتایم خبر از پایان سریال میهن یا همان هوم‌لند در فصل هشتم داد. پیشتر هم سازنده و ستاره‌های سریال تحسین‌شده میهن از بسته شدن پرونده این درام تلویزیونی خبر داده بودند. انتظار می‌رود فصل هشتم و نهایی سریال میهن در سه‌ماهه نخست سال 2019 روی آنتن برود.
سپیدرود در هتل زندانی شد
روز گذشته در اتفاقی حیرت‌انگیز قبل از عزیمت به تبریز، کارت بازی بازیکنان و کادرفنی تیم سپیدرود که در هتل بُستان تهران اقامت داشتند،‌ در هنگام خروج از هتل به دلیل عدم تسویه حساب گرو نگه داشته شد. خداداد عزیزی هم در واکنش به این اتفاق گفت: سپیدرود هیچ مسئولی ندارد و آنها را گروگان نگه داشته‌اند.

قرارداد رسن تمدید می‌شود
 از آنجا که بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس به بازیکن ثابت این تیم تبدیل شده و برانکو نیز از نظر فنی و اخلاقی به این بازیکن نیاز دارد، باشگاه پرسپولیس  اعلام کرده هفته آینده ضمن تسویه حساب با بشار، قرارداد او را نیز حداقل برای دو فصل دیگر تمدید خواهد کرد تا مشتریان آسیایی نتوانند او را به خدمت بگیرند.


تعداد بازدید :  531