شماره ۱۴۶۸ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ مرداد
صفحه را ببند
تریبون

تشدید نظارت‌ها در حوزه دارو
کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو، گفت: بحث تشدید نظارت‌ها در حوزه دارو موضوعی است که مورد بحث قرار گرفته است و بر همین اساس قرار است سامانه‌های عرضه نهایی تا داروخانه‌ها گسترش ‌یابد تا بتوانیم داروخانه‌ها را تحت پوشش داشته باشیم. همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده سامانه TTAC به حوزه داروهای کمیاب هم توسعه پیدا کرده است.

اجازه فعالیت‌های سیاسی به دانشجویان دهیم
منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری معتقد است: اجماع عمومی بر دخالت نکردن در فعالیت‌های سیاسی دانشجویان است، درعین‌حال که نباید نگران امور تشکیلاتی آنها در محیط‌های دانشگاهی شد. او افزود: اگر اجازه فعالیت‌های سیاسی را بدهیم  امکان نقد توسط استادان و کسانی که در بیرون از این محیط فعالیت‌های سیاسی - اجتماعی انجام می‌دهند، فراهم می‌شود.

جوان‌ها برای برگزاری کنسرت خیابانی پیش‌قدم شوند
شهرام ناظری، خواننده برجسته کشورمان در واکنش به درخواست برای برگزاری کنسرت‌های خیابانی از سوی برخی خوانندگان گفت: «به شخصه با هر رویداد و اتفاقی که باعث خوشحالی مردم شود موافق هستم. اما سوال من این است که آیا با برگزاری این کنسرت‌ها در خیابان مشکلات مردم حل می‌شود. آیا می‌توانیم با برگزاری چنین مراسمی حال مردم را خوب کنیم؟ من امیدوارم این اتفاق خوب رخ دهد.» ناظری ادامه داد: «البته پیش قدم نخواهم شد. پیشنهاد می‌دهم جوانان این کار را شروع کنند اگر جواب داد و عملی بود ما هم در فرصت مناسب در خدمت مردم خواهیم بود.  

افزایش جمعیت سالمندان ایران
لیلا جودان، نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل در ایران با اشاره به اینکه جمعیت سالمندی در کشور در سال ۲۰۳۰ از ۸ میلیون به ۱۴ میلیون می‌رسد، گفت: در سال ۲۰۵۰ یک‌سوم جمعیت و حدود ۳۰ میلیون سالمند خواهند بود و در حال حاضر در عصر سالمندی به‌سر می‌بریم.


تعداد بازدید :  551