شماره ۱۴۵۶ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۱ مرداد
صفحه را ببند
دودستگی بین هواداران و مخالفان مجری
هدف حمله دادکان ، عادل بود؟

شهروند| محمد دادکان خیلی کم مصاحبه می‌کند، اما هربار حرف باز یک جنجال بزرگ به راه می‌اندازد. رئیس سابق فدراسیون فوتبال شنبه‌شب در گفت‌وگو با برنامه ورزشی رادیو تهران بدون آن‌که نامی از کسی ببرد، برخی مجریان تلویزیونی را به دلالی متهم کرد. او گفت: ‌«مجریان رسانه ملی دلال خیلی از باشگاه‌ها هستند. من درباره تلویزیون حرف می‌زنم، به خدا مجریانش دلالند! همین آقایی که شب می‌آید مجری‌گری می‌کند، به باشگاه‌ها زنگ می‌زند و می‌گوید اگر پول فلان بازیکن را ندهید، در برنامه خرابت می‌کنم. به مدیران شبکه زنگ زدیم و گفتیم این آقا این کارها را می‌کند اما فایده‌ای نداشت.»
دادکان در بخش دیگری از حرف‌هایش درباره عملکرد تیم‌ملی در جام‌جهانی بازهم اتهام‌هایش را تکرار کرد: «عملکرد تیم‌ملی خوب بوده و مردم هم راضی هستند، اما بعضی از این نتایج پروپاگاندا درست کردند. تمجید از تیم‌ملی بحق بود، اما در این حد نبود. برخی می‌خواستند نواقص جامعه ما پشت فوتبال قایم شود. ما به اسپانیا باختیم اما مردم در خیابان ریختند و جشن گرفتند. درحالی ‌که وقتی در جام 2006 به پرتغال باختیم، آقای مجری گفت خداحافظ دادکان، خداحافظ برانکو. مجری که دلال دو باشگاه است، درباره تیم‌ملی این حرف‌ها را می‌زند. کجای دنیا وقتی بازیکن توپ را از بین پاهای حریف عبور می‌دهد، برایش جشن می‌گیرند؟»
 با شنیدن حرف‌های دادکان، خیلی‌ها برداشت‌شان این بود که رئیس سابق فوتبال روی صحبتش با عادل فردوسی‌پور است. مواضع انتقادی از عادل که قویا پشت کی‌روش و تیمش ایستاده، در هفته‌های گذشته وجود داشته و خیلی‌ها عقیده داشتند دادکان نیز روی این موج سوار شده و به فردوسی‌پور بدون این‌که نامی ببرد، اتهام می‌زند. در کنار حمایت‌های مجازی از دادکان اما برخی طرفداران او نیز اعتقاد داشتند منظور دادکان عادل نبوده است. آنها در فضای مجازی نوشتند که دادکان به مجریان چند برنامه تلویزیونی دیگر ایراد گرفته و فردوسی‌پور را عاری از اتهامی می‌دانستند. در این شرایط قطعا دادکان بیشتر از این شفاف‌سازی نخواهد کرد و نامی نمی‌برد اما چقدر خوب می‌شود اگر او حداقل صحبت‌هایش را با سند و مدرک ارایه دهد تا مردم با حقایق آشنا شوند.

 


تعداد بازدید :  427