شماره ۱۴۵۶ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۱ مرداد
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
#احسان_علیخانی #شهروند_عادی #شهدای_مریوان #لیگ_برتر#دوباره_فوتبال #جرم_آموزگاران_آموزش_ رایگان

حضور احسان علیخانی در برنامه حالاخورشید برای دفاع از خودش و در رابطه با دریافتی 3 میلیارد تومانی از موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج جنجال زیادی در فضای مجازی به راه انداخت. طبیعتا  با توضیحات او بعضی‌ها قانع شدند و بعضی‌ها هم نه! منتهی بحث اصلی درباره این است که چرا صداوسیما وقت مردم را برای دفاعیات یک مجری گرفته است. صحبت‌های علیخانی درباره این که من یک شهروند عادی هستم هم به قدری بازتاب داشت که منتقدان برای او نوشتند: ما هم شهروند عادی هستیم! ‌اما از در صداوسیما به داخل ما را راه می دهند که روی آنتن یک ساعت درباره مشکلاتمان صحبت کنیم؟
 
کشته شدن 11نفر از هموطنان نظامی ایران در درگیری با گروهک‌های تروریستی بازتاب زیادی در محافل ورزشی داشت و خیلی‌ها آنها را هم به یک تیم ملی تشبیه کردند که از مرزهای کشور دفاع کردند ولی کسی به آنها و کار بزرگی که در راستای آسایش مردم انجام دادند توجه نمی‌کند.  مهراب عبدی، قانع‌کرم ویسه، فرزاد رحیمی، ابراهیم حضرتی، عبدالرحمن خالدی، ایرج رحیمی‌نیا، آرام فیضی،‌ شادمان مرادی، برهان معین‌پور، طالب محمودی و آرش رضایی 11شهید مریوان هستند.
 
داستان بازداشت  محمد حبیبی معلمی که شهر به شهر به صورت رایگان اقدام به آموزش تحصیلی دانش‌آموزان می‌کرده سرو صدای زیادی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به ویژه توییتر داشت و این هشتگ تا ساعت‌ها داغ بود. این اتفاق البته بهانه‌ای شد که مردم برای مشکلات معلمان در کشور هم توییت‌های زیادی بزنند و خواهان رسیدگی مسئولان به مشکلات آنها شوند که با کمترین حقوق بزرگترین کار را برای کشور می‌کنند.
 
با نزدیک شدن به شروع مسابقات لیگ برتر،‌ دوباره تب فوتبال در جامعه داغ می‌شود. از همین حالا هم مردم با انتشار توییت‌های مختلف و بررسی‌ شرایط تیم‌های محبوب خود برای شروع هجدهمین دوره لیگ برتر لحظه شماری می‌کنند. البته مسابقات لیگ‌های معتبر اروپا هم در آینده‌ای نزدیک در فصل جدید آغاز می‌شوند و باز هم برای چند ماه فوتبال بهترین بهانه‌ای برای سرگرمی مردمی می‌شود که برگزاری مسابقات جام جهانی باعث شد امسال مدت زمان کمتری را بدون تماشای فوتبال در تعطیلات تابستانی سپری کنند.

 


تعداد بازدید :  305