شماره ۱۴۵۶ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۱ مرداد
صفحه را ببند
«شوکران» با «پیام» فضلی‌نژاد

«صدای آمریکا و بی‌بی‌سی با من مصاحبه نکند، شما مصاحبه کنید و پخش هم بشود.» این پاسخ یکی از مصاحبه‌شونده‌ها به پیام فضلی‌نژاد است. فردی که از امشب هرهفته در قالب برنامه «شوکران» به تلویزیون می‌آید. بهمن‌ سال گذشته بود که فضلی‌نژاد از سردبیری مجله «عصر اندیشه» استعفا داد. حالا آنهایی که دنبال گفت‌وگوهای چالشی و بحث‌برانگیزند، می‌توانند به طرفداران پروپاقرص «شوکران» تبدیل شوند. این برنامه تلویزیونى شامل گفت‌وگوهاى چالشى با متفکران ایران امروز است که از امشب ساعت 21 روى آنتن شبکه چهار سیما می‌رود. در برنامه شوکران شخصیت‌های طراز اول فکری و فرهنگی مانند استاد سیدعبدالله انوار، مهدی محقق، شاهین فرهت، داوود هرمیداس باوند، هوشنگ ماهرویان، غلامرضا اعوانی، سیدحسن امین، منوچهر آشتیانی، داور شیخاوندی،  و... حضور دارند و پیرامون داغ‌ترین مباحثات عرصه اندیشه، فرهنگ و سیاست به بحث می‌پردازند. فضلی‌نژاد با همه منتقدانی که دارد، در انجام گفت‌وگوهای چالشی و عمقی ماهر است. او البته چندوقت پیش در جایگاه مصاحبه‌شونده روبه‌روی میلاد دخانچی نشست و به سوال‌های انتقادی‌اش پاسخ داد.  راستی، شوکران هرهفته پخش می‌شود و بازپخش آن هم در روزهای سه‌شنبه، جمعه و شنبه خواهد بود.

دیدگاه‌های دیگران

s
saied |
مخالف 0 - 0 موافق
این آقا از هر دری سخن می گوید بی آنکه به اصل موضوع پرداخته و به میهمان برنامه اجازه صحبت دهد. آفرین بر دکتر باوند که با صبر و تحمل پریشان گویی های فضلی نژاد را در معرض داوری مردم قرار داد.
ر
رامین |
مخالف 0 - 0 موافق
این آقا که سردبیر برنام شوکران است بیشتر به فکر بزرگ نمایی است . به ایشان بفرمائید . آقای با فهم با دوتا کتاب نمی شود به شما گفت .... . شما حتا قائده گفتگو راهم بلد نیستید . به نظر من آقای باوند و بسیاری از مهمانان نباید در برنامه ای که مجری ایشان هستند شرکت نمایند . هیچ کس از این برنامه چیزی دستگیرش نشده جز یک مشت تند گویی های مجری برنامه . فقط همین
ر
رامین |
مخالف 0 - 0 موافق
آقای فضلی نژاد را بفرمائید تا ابتدا قواعد گفتگو را یاد بگیرد و بعد دست به سردبیری چنین برنامه ای بزند . درست مثل انسانهایی که بر سر احساس سوار می شوند رفتار کردند. آقای محترم . باین کارها بزرگ شدن فایده ای ندارد.

تعداد بازدید :  729