شماره ۱۴۵۶ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۱ مرداد
صفحه را ببند
4ماه انتظار تا
تجدیدخاطره با «آهای خوشگل عاشق»

«آهای خوشگل عاشق/ آهای عمر دقایق/ آهای وصله به موهای تو سنجاق شقایق.» یعنی آن‌قدر این بخش را تکرار می‌کردیم و می‌خواندیم که روی مخ تمام پدر و مادرها رفته بودیم. «فریدون اسرایی» با همین یک ترانه تعریف شده بود. اصلا بعضی‌ها برای اشاره به او می‌گفتند «همون خوشگل عاشق»؛ طوری که نام آلبومش (غریبه) کم‌کم به تاریخ پیوست و شد آلبوم «آهای خوشگل عاشق».
حالا فریدون قرار است چهار ماه دیگر با آلبومی جدید بیاید. کار او سخت‌تر از بقیه خوانندگان حاضر در عرصه فعلی موسیقی است، چراکه کار خوانندگان قدیمی با توجه به این‌که مخاطبان دوست دارند کارهای جدید بشنوند، بسیار سخت شده، بنابراین حتما باید کارهایی بخوانند که از هر نظر خوب، قوی و متفاوت باشد تا مورد توجه قرار گیرد.
فن‌های این خواننده که به «خواننده عاشق» معروف است و می‌گویند صدایی شیشه‌ای دارد، منتظر آلبوم و کنسرتش باشند. فریدون قرار است شهریورماه کنسرتی در برج میلاد داشته باشد. البته خودش دوست دارد ابتدا آلبومش منتشر شود و بعد در پاییز کنسرت برگزار کند. آلبوم جدید او ۱۱قطعه دارد که بعد از ماه صفر منتشر خواهد شد و اسم آن هنوز مشخص نیست. افراد زیادی در این آلبوم در بخش‌های مختلف حضور دارند، اما سرپرستی آن با بهروز صفاریان است.


تعداد بازدید :  470