شماره ۱۴۵۵ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۱ تير
صفحه را ببند
تریبون

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری نمی‌شوم
محمدجواد آذری ‌جهرمی،  وزیر ارتباطات و فناوری درخصوص این‌که عده‌ای خواهان شفاف‌سازی‌ها از سوی وی برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری هستند، گفت: به آنهایی که نگرانی این مطلب را دارند، بگویید خیالشان راحت باشد، کاندیدای ریاست‌جمهوری نمی‌شوم. مردم سوالاتی دارند و ذهنیت‌شان این است که شفاف‌سازی صورت گیرد،‌ این کار بسیار درست است و ما باید به اقتضای ذهنیت مردم پاسخ دهیم. در دنیای امروز اگر می‌خواهیم مدیریت کنیم، چاره‌ای جز شفاف‌سازی و پاسخگویی به مردم نداریم.

می‌گفتند خلبان عمدا به کوه کوبیده منطقی‌تر بود
بهرام پارسایی ،   عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: کمیته بررسی سانحه هواپیمای ATR تهران-یاسوج که باید مستقل باشد، به دلیل این‌که رئیس آن از سوی سازمان هواپیمایی کشور منصوب شده، از استقلال خارج شده، ولی شایسته است در داوری، بی‌طرفی خود را حفظ کند. متاسفانه در اظهارات رئیس این کمیته شاهد بودیم که گفته‌اند خلبان خطاهای مکرر داشته و ۷ خطا را منتسب به خلبان دانسته‌اند که هر کدام از این خطاها به تنهایی می‌توانست منجر به سقوط این پرواز شود. اگر بگوییم خلبان عمدا هواپیما را به کوه کوبیده است، منطقی‌تر بود.

تغییر تیم اقتصادی دولت در دو هفته آینده جدی است
بهروز نعمتی،    سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: ظاهرا تغییر در تیم اقتصادی دولت طی این هفته و هفته آینده جدی است، اما اگر این مسأله اتفاق نیفتد، به نظر می‌رسد مجلس آماده تصمیم خواهد بود. تا این لحظه فعلا برنامه‌ای برای نشست با تیم اقتصادی دولت نداریم و دستور کار عادی مجلس را خواهیم داشت. اسامی مختلفی هم در دست بررسی است تا در فرصت مناسب این تغییرات صورت بگیرد؛ اسامی و تعداد تغییرات در دولت را شخص آقای رئیس‌جمهوری اعلام خواهد کرد.


تعداد بازدید :  264