شماره ۱۴۵۵ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۱ تير
صفحه را ببند
به بهانه توهین‌های مجازی به وحید امیری پس از ترک پرسپولیس
عشق به پیراهن تیم و ستاره‌هایی‌که «خائن» شدند!

شهروند| وحید امیری بالاخره پرسپولیس را تنها گذاشت و به باشگاه ترابزون اسپور ترکیه پیوست تا حالا بسیاری از هواداران پرسپولیس در شوک این جدایی و رفتاری که امیری به خاطر پول با این باشگاه داشت،‌ علیه او موضع بگیرند، اما در تاریخ فوتبال ایران هستند. بازیکنانی که بعد از جدایی از تیم خود و با انتقال به تیم جدید،‌ رکورد فحش‌خوردن را از آن خود کردند.
مهدی‌ هاشمی‌نسب! ‌هنوز هم رکورددار
هنوز که هنوز است، باید گفت که انتقال مهدی‌ هاشمی‌نسب از پرسپولیس به استقلال،‌ جنجالی‌ترین انتقال فوتبال ایران بوده که رکورددار فحاشی تماشاگران را هم به خود اختصاص داد. او که یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود و با پیراهن این تیم در دربی‌ها 4 گل هم به استقلال زده بود، درنهایت با پیشنهاد مالی سنگین استقلال که چندین برابر پرسپولیس بود، مواجه شد و فتح‌الله‌زاده توانست ‌هاشمی‌نسب را به استقلال ببرد.
داستان جدایی کاپیتان محبوب
فرهاد مجیدی در سالی که ستاره استقلال بود، ناگهان در تعطیلات نیم‌فصل اعلام کرد که به خاطر مشکلات خانوادگی و بی‌تابی‌های دخترش باید به امارات برود و چاره‌ای جز جداشدن از استقلال ندارد. مجیدی اما بعد از مدتی با باشگاه الغرافه قطر قرارداد امضا کرد و همین مسأله باعث شد که شدید‌ترین انتقادها به سوی او روانه شود.
طارمی،‌ منفورترین
مهدی طارمی آقای گل و بهترین بازیکن لیگ‌های پانزدهم و شانزدهم فوتبال ایران در ابتدای لیگ چهاردهم به خاطر پرونده شکایت باشگاه ریزه‌اسپور محروم شد. او که در ابتدای لیگ شانزدهم هم با جدایی از پرسپولیس و رفتن به ریزه‌اسپور با واکنش بسیار تند هواداران پرسپولیس مواجه شد،‌ درنهایت به این تیم بازگشت. منتهی بعد از محرومیتی که متوجه خودش و باشگاه پرسپولیس شد،‌ با پایان محرومیت خود از پرسپولیس جدا و با الغرافه قطر قرارداد امضا کرد. در این شرایط موج فحاشی‌ها به طارمی به اوج خود رسید؛ چراکه او در شرایطی پرسپولیس را تنها گذاشت که پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده بود. به‌ هرحال او بارها هم با رفتار خود در تیم هواداران را ناراحت کرده بود. پرسپولیسی‌ها هنوز از دست طارمی ناراحت هستند و از هر فرصتی برای فحاشی به او استفاده می‌کنند. البته در بین بازیکنان پرسپولیس جدایی فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان هم بدون حاشیه نبود و هواداران برخورد تندی با آنها داشتند.
نیکبخت؛ در حد ‌هاشمی‌نسب!
بدون تردید، بعد از انتقال ‌هاشمی‌نسب به استقلال، انتقال نیکبخت از این تیم به پرسپولیس جنجالی‌ترین انتقال لیگ برتر بود که باعث شد هواداران استقلال از خجالت او دربیایند.  نیکبخت که یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و همیشه در دربی‌ها هم یکی از چهره‌های جنجالی،‌ با حضور غیرمنتظره در پرسپولیس برای مدت‌ها در صدر اخبار قرار داشت.


تعداد بازدید :  172