شماره ۱۴۵۵ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۱ تير
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# لژیونر # سپنتا _نیکنام # کامیون _نوشت

درست مثل جام جهانی 2014 برزیل، ‌بعد از جام جهانی 2018 روسیه هم باشگاه‌های بزرگ اروپایی هیچ تمایلی برای جذب بازیکنان تیم ملی ایران از خود نشان ندادند. تنها بازیکنی که همه منتظر خبر بزرگ انتقال او به یکی از باشگاه‌های لیگ برتر انگلستان هستند، علیرضا جهانبخش است که آن هم بیشتر به دلیل درخشش او در لیگ فصل قبل فوتبال هلند و کسب عنوان آقای گلی است. البته همین مسأله باعث شده منتقدان کی‌روش باز هم به عملکرد این مربی خرده بگیرند که سبک فوتبال دفاعی‌اش عملا فرصت حضور استعدادهای فوتبال ایران در باشگاه‌های بزرگ اروپا را می‌گیرد.
 
موضوع  جلوگیری از حضور سپنتا نیکنام در شورای شهر یزد در ماه‌های گذشته جنجال‌های زیادی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت. این فرد به‌دلیل قرار داشتن در بین اقلیت‌های مذهبی نتوانسته بود راهی شورای شهر شود که بالاخره پیگیری رسانه‌ها و مردم، مقدماتی را فراهم کرد که با تصویب قانون حضور اقلیت‌های دینی در شوراها که در جلسه دیروز مجمع تشخیص مصلحت نظام اتفاق افتاد،‌ مشکل او حل شود. سپنتا نیکنام بعد از ظهر دیروز هم در جلسه شورای شهر یزد حضور پیدا کرد.
 
دیروز نوشته‌های روی کامیون‌ها داغ‌ترین هشتگ توییتر در بین کاربران ایرانی بود. بازار بازنشر جمله‌های جالبی که روی کامیون‌ها نوشته می‌شد به‌قدری داغ بود که این هشتگ ترند شد. یکی از جالب‌ترین این کامیون‌نوشت‌ها هم که حسابی مورد توجه قرار گرفت این جمله بود: «این دنیا مجهز به دوربین مداربسته می‌باشد». البته  با سریال معروف خوش‌رکاب هم با توجه به پست‌هایی که مردم درباره کامیون منتشر می‌کردند به اندازه کافی خاطره‌بازی شد. در زیر بخشی از جالب‌ترین کامیون‌نوشت‌ها را که مردم دیروز در توییتر آنها را منتشر کردند با هم مرور می‌کنیم:
- قبل از اینکه خاکت کنن، ‌خاکی شو!
- گر پادشاه عالمی،‌ آخر گدای مادری
- غروب زیباست، اما نه در غربت!
- یکی بود، هنوزم هست
- ببخشید پشتم به شماست
- پول که نداشتی قصابی سر کوچه‌تون هم بهتون دل نمی‌ده! چه برسه به عشق! آره این‌جوریاست!
متن پشت کامیون جوجه‌کشی: بوق نزن، جوجه‌ها خوابن!
ما آدما فقط تو ترافیک پشت هم هستیم!


تعداد بازدید :  441