شماره ۱۴۵۵ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۱ تير
صفحه را ببند
حاشیه‌های کنسرت خواننده جنجالی در استانبول
گزارش یک سقوط آزاد از میدان سیاست

پولاد امین|  به نظر می‌رسد رویای آلبوم دادن و اجرای کنسرت برای امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو بدل به یک رویای منقضی شده باشد. این خواننده زیرزمینی جنجالی و پرهیاهو با کنسرتی که قرار است حدود 40 روز دیگر در استانبول برگزار کند، عملا نشان می‌دهد که راهش را انتخاب کرده و دیگر نمی‌خواهد روی وعده و وعیدهای سیاسیون و هواخواهان‌اش حساب باز کند.
آغاز یا پایان؟
ظاهرا آغاز بازی مائده هژبری پایان بازی تتلو بود. به عبارت بهتر؛ زمانی که تتلو مثل تمام روزهای فعالیتش، بی‌فکر و بی‌عاقبت‌اندیشی خود را وارد بازی پرهیجان و پردردسر اعترافات تلویزیونی دخترک اینستاگرامی کرد، معلوم بود قصدش شکستن شاخ غول است. برای او دیگر فرصتی نمانده بود و حتی در این راه وارد مسیر خطرناک سیاست و انتخابات و کامنت‌های دشمن‌تراش درباره زنان و حجاب هم شده بود. پس از این فرصت استفاده کرد که شاید تنها راه بود برای آغاز مسیری جدید. حالا همه می‌دانند که تتلو برای اجرای کنسرت عازم ترکیه شده است. کنسرتی که آشکارا نشان می‌دهد این خواننده پرحاشیه تصمیم به مهاجرت گرفته است؛ کسی که در چند وقت اخیر بارها از صدور مجوز برای کنسرت در داخل ایران خبر داده بود. تصمیم مهاجرت او از همان روزی معلوم شد که با انتشار عکس دختر اینستاگرامی وعده هنرنمایی هژبری را در سالن کنسرتش داد و این یعنی چراغ‌سبزی که تتلو می‌توانست به آن سوی آب دهد. خیلی‌ها کنسرت استانبول را گودبای‌پارتی تتلو نامیده‌اند. شاید هم افتتاحیه‌ای پرسروصدا.
قیمت بلیت کنسرت استانبول
کنسرت امیر تتلوگویا قرار است ؛ در سالن بزرگ
 kucuk ciftlik park   با ظرفیت حدود ۲۰‌هزار نفربرگزار شود، اگرچه سایت رسمی سالن ظرفیت آن را 17‌هزار نفر عنوان کرده است. درباره سالن کنسرت تتلو باید گفت که در یکی از سالن‌های مهم ترکیه است و همزمان با او میزبان خواننده شهیر ترک مهمت اورهان و اسطوره‌ای چون جو ساتریانی است که مبلغ بلیت‌هایشان به ترتیب 30 تا 55 یورو است. البته بلیت‌های کنسرت تتلو دو نوع وی‌آی‌پی دارد و یک نوع بلیت نرمال. در آگهی‌ها آمده که بهترین نوع بلیت کنسرت تتلو در ترکیه وی‌آی‌پی گلد است و به قیمت ویژه ۲۰۰ دلار. از این بلیت البته فقط ۱۶۰ عدد فروخته می‌شود. در رتبه دوم، بلیت وی‌آی‌پی سیلور یا ویژه نقره‌ای قرار می‌گیرد که ۱۰۰ دلار قیمت دارد و  ظرفیتش ۱۵۰ نفر است. بلیت‌های نرمال یا معمولی کنسرت هم ۳۵ دلار است، یعنی قیمتی که یک تتلیتی برای دیدن تتلویش روی صحنه باید بپردازد، 270‌هزار تومان است. در این بخش صندلی وجود ندارد و مثل همه کنسرت‌های دنیا ایستاده است و به همین دلیل هم شماره صندلی یا جایگاه ندارد. با کنسرتی که در راه است، پیش‌بینی می‌شود تتلو راه بازگشت به ایران را برای خود بسته و می‌خواهد ادامه فعالیت هنری‌اش را در جایی غیر از ایران پیگیری کند.


تعداد بازدید :  509