شماره ۱۴۵۵ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۱ تير
صفحه را ببند
تریبون

بهرنگ علوی: ژانر کمدی- موقعیت را خیلی دوست دارم و ترجیح می‌دهم فضای چندسویه‌ای را تجربه کنم که لحظاتی را با کاراکتر خلق کنم و احساس‌های متضاد ایجاد کنم. کلا این موضوع سلیقه من است و قصه‌هایی که به این شکل هستند را در ذهن دارم که خیلی اورجینال است و با طرح‌هایی که دارم، تضمین می‌دهم پرفروش‌ترین‌های سینما را رقم بزنیم.

 امیرمهدی ژوله: شما می‌دانید فیلمنامه‌نویس گلشیفته چه کسی است؟ ولی من را دیده‌اید. برای همین کسی دلش برای نویسنده تنگ نمی‌شود مگر این‌که چیزی در اینستاگرام بنویسد و دل مردم خنک شود.

 محمدحسین فرحبخش: اگر فیلم دشمن زن در این چند سینما اکران شود یا نشود من نه میلیاردر و نه گدا می‌شوم، اما مردم منطقه شهرری و یافت‌آباد که ۲ سینمای راگا و تماشا در آن‌جا واقع شده‌اند، چه گناهی کرده‌اند که نباید این فیلم را ببینند؟
 
 محمدرضا زنوزی: متاسفانه هر بازیکنی که ما روی او دست می‌گذاشتیم، تیم‌های دیگر به سراغ آنها می‌رفتند و هوایی‌شان می‌کردند. مثلا علی کریمی در آلمان حضور داشت که من با او حرف زدم و توافق کردیم اما به استقلال رفت. ما با سروش رفیعی هم صحبت کرده بودیم. در میانه راه دیدیم پرسپولیس برای 6ماه دیگر این بازیکن را به خدمت گرفت. من از فدراسیون فوتبال می‌پرسم این‌که بازار را تخلیه کنیم و برای آینده یار بگیریم، اخلاقی است؟ موضوع ترابی را پیگیری می‌کنیم تا او تراکتوری شود، داریوش شجاعیان هم‌چون چک‌های استقلال نقدنشده، ‌باید برگردد!

 مهدی تاج: فوتبال ملی ایران الان دو نیاز اصلی دارد؛ اول بحث خدمت مقدس سربازی را برای بعضی بازیکنان تیم‌ملی داریم که مفصل با وزیر ورزش و جوانان درخصوص آن صحبت کردیم. 7 بازیکن داریم که پس از نامه وزیر ورزش و جوانان درحال پیگیری هستیم و به نتایج خوبی هم رسیدیم. بحث دوم هم پشتیبانی تیم‌ملی است که با توجه به برنامه‌ریزی گسترده رقبایمان باید سعی کنیم از قافله عقب نمانیم.

 


تعداد بازدید :  300