شماره ۱۴۵۵ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۱ تير
صفحه را ببند
باز هم ترامپ، باز هم رابطه جنسی نامشروع

اف‌بی‌آی اسناد جدیدی از ارتباط جنسی ترامپ با یک مدل مجله پلی‌بوی به دست آورده است
دردسرهای دونالد ترامپ تمامی ندارد. آن‌ هم نه دردسرهای معمولی. رئیس‌جمهوری آمریکا برای بار چندم به داشتن رابطه پنهانی جنسی متهم شده است. این بار یکی از مدل‌های سابق مجله پورنوگرافیک پلی‌بوی به نام کارن مک‌دوگال. آن‌چه این رابطه پنهانی را برای ترامپ دردسرساز می‌کند این است که این دو زمانی با هم رابطه داشتند که ترامپ دو‌سال بود با ملانیا همسرش ازدواج کرده بود. از نظر افکار عمومی آمریکا که بسیار بیشتر از اروپایی‌ها مذهبی هستند، این رابطه می‌تواند معنایی بسیار بد داشته باشد.
این رسوایی زمانی فاش شد که اف‌بی‌آی اعلام کرد از خانه وکیل ترامپ نوارهایی پیدا کرده که توسط منشی‌ او ضبط شده است. منشی آقای کوهن که وکیل ترامپ است یک مکالمه تلفنی کوهن با ترامپ را ضبط کرده که در آن ترامپ درباره پرداخت 150‌هزار دلار پول به کارن مک‌دوگال صحبت می‌کند تا مک‌دوگال درباره این رابطه پنهانی حرفی نزند.
کاخ سفید در واکنش به انتشار گزارش این رسوایی، این رابطه را تکذیب و اعلام کرده که این گزارش کار «رسانه‌های جعلی» است. البته مک‌دوگال اوایل‌ سال‌جاری میلادی گفته بود که بین سال‌های 2006 تا 2007 برای 9 ماه رابطه پنهانی با ترامپ داشته است، اما در آن زمان کسی حرف‌های او را باور نکرد. واقعیت این است که کوهن، وکیل ترامپ دو هفته قبل از انتخابات‌ سال2016 مبلغ 130‌هزار دلار به مک‌دوگال پرداخت کرده، اما بعدا اعلام کرد که چنین پرداختی انجام نشده است! بعد از استورمی دانیلز، هنرپیشه فیلم‌های پورنوگرافیک، این دومین بار است که ترامپ با سند و شواهد و مدارک به داشتن روابط پنهانی جنسی با زنان دیگر متهم می‌شود. استورمی دانیلز نیز چند ماه پیش در این خصوص ادعاهایی را مطرح کرد که در آن زمان ترامپ باز هم آنها را انکار کرد. اما چندی بعد که برخی اسناد و مدارک در این خصوص فاش شد، ترامپ مجبور شد مسأله را بپذیرد، اما اعلام کرد از پرداخت پول به دانیلز خبر نداشته است. استورمی دانیلز درنهایت پرونده را به دادگاه برد و این پرونده هنوز در دست بررسی است. برخی از تحلیلگران این حواشی ترامپ را با حواشی ریچارد نیکسون در دوران ریاست‌جمهوری‌اش مقایسه می‌کنند.

 


تعداد بازدید :  472