شماره ۱۴۵۵ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۱ تير
صفحه را ببند
میزان محبوبیت کالاهای ایرانی در دنیا

کالاهای ایرانی در جهان کمتر از حد متوسط محبوبیت دارند. محبوبیت محصولات کشورهای مختلف جهان در ‌سال ۲۰۱۷ برای ۴۹ کشور و نیز اتحادیه اروپا محاسبه شده است که به‌طورکلی ایران در ارزیابی کالاهای ۵۰ کشور با امتیاز شاخص ۲۷ در رتبه ۵۰ قرار دارد و محبوبیت کالاهای ایرانی براساس ویژگی‌های ارزیابی در مقایسه با سایر کشورها کمتر از حد متوسط است. میزان محبوبیت کالاهای «ساخت ایران» طی‌ سال گذشته در کشور پاکستان با ۴۱درصد، بیشترین و در کشور فرانسه با ۳درصد، کمترین بوده است. پس از پاکستان، ویتنام و بحرین با ۳۵درصد،  چین با ۳۳درصد، هندوستان با ۲۹درصد، ‌مالزی با ۲۷درصد، اکوادور با ۲۵درصد، مکزیک با ۲۴‌درصد و شیلی و آمریکا با ۲۳‌درصد قرار دارند.


تعداد بازدید :  419