شماره ۱۴۵۵ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۱ تير
صفحه را ببند
عدد روز

700 هزار تومان حباب سکه

محمد کشتی‌آرای عضو هیأت‌مدیره اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر ضمن اعلام این‌که سکه‌های تحویل‌شده به بازار عرضه نشده است، از افزایش حباب ۲۰۰‌هزار تومانی سکه طی یک هفته خبر داد و گفت: درحال حاضر قیمت سکه حدود ۷۰۰‌هزار تومان حباب دارد. کشتی‌آرای با اشاره به قیمت‌های بازار طلا و سکه، اظهار کرد: قیمت سکه تمام طرح جدید به بیش از سه‌میلیون تومان رسید و در بازار سه‌میلیون و ۱۳۲‌هزار تومان معامله شد که نسبت به روز پنجشنبه ۱۸۰ افزایش در قیمت آن مشاهده می‌شود

70شرکت حمل‌ونقل تعطیل شد

عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه‌وشهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با اشاره به ثبت افزون بر 14‌هزار شکایت در رابطه با مشکلات رانندگان، از تعطیلی دایم و موقت 70 شرکت حمل‌ونقل در همین راستا خبر داد. او همچنین از تلاش برای اجرای مکانیزه فرآیند کنترل هزینه‌های حمل‌ونقل بار در سراسر کشور برای جلوگیری از اجحاف حق‌وحقوق فعالان در این حوزه خبر داد. حسن‌نیا با اشاره به راه‌اندازی سامانه 3141 و تلفن گویای 141 برای گزارش تخلفات در این حوزه گفت:   تاکنون 14‌هزار و 100 مورد شکایت در این رابطه از سوی رانندگان مطرح شده که منجر به تعطیلی دایم و موقت 70 شرکت حمل‌ونقل شده است.

40 هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده ساخته می‌شود
 
اکبر ترکان مشاور رئیس‌جمهوری در امور هماهنگی نوسازی بافت‌های فرسوده و ناپایدار شهری گفت: ساخت بیش از 40‌هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری آغاز شده است. البته پیشتر هوشنگ عشایری معاون وزیر راه‌وشهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفته بود؛ از اسفند ‌سال گذشته تاکنون، ساخت حدود 20‌هزار واحد در قالب طرح بازآفرینی آغاز شده و برنامه ساخت 100‌هزار واحد تا پایان ‌سال‌جاری در دستور کار است. اکنون آمار‌ها نشان می‌دهد بیش از 140‌هزار هکتار از اراضی شهری به بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی در حاشیه شهرها اختصاص دارد.


تعداد بازدید :  402