شماره ۴۳۳ | ۱۳۹۳ شنبه ۱ آذر
صفحه را ببند
احزاب

حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به دلیل آن‌که کار حزبی نمی‌کند نیاز به دریافت مجوز از وزارت کشور ندارد. لایحه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی که کار بررسی آن تقریبا تمام شده‌است و به‌زودی تقدیم دولت و مجلس خواهد شد، با توجه به این لایحه وزارت کشور به پرداخت یارانه به احزاب و تشکل‌های سیاسی دارای پروانه رسمی فعالیت، اعتقاد دارد. (ایلنا)
لطف‌الله فروزنده‌دهکردی قائم‌مقام جمعیت ایثارگران: در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم این‌قدر غرور ما را گرفته بود که فکر می‌کردیم رقابت فقط بین اصولگراهاست و جریان دوم خرداد مُرده؛ به همین دلیل با هم رقابت کردیم و آن اتفاق افتاد. اصولگرایان باید در صحنه‌های بعدی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری واحد باشند چرا که این موضوع یک ضرورت است و این احساس نیاز نیز در همه جریان‌های سیاسی ایجاد شده و به‌زودی وحدت اصولگرایان شکل خواهد گرفت. (فارس)
جعفر شجونی عضو شورای مركزی جامعه روحانیت: دبیر جدید جامعه روحانیت مبارز تا به این زمان مشخص نشده است اما در ماه رمضان خدمت آقای موحدی‌كرمانی رسیدیم و به ایشان این پیشنهاد را دادیم و ایشان هم در چند جلسه شركت داشتند اما تاكنون شخص خاصی در این خصوص معرفی و انتخاب نشده است؛‌ در مورد اخباری مبنی بر این‌كه حسن روحانی به سمت دبیركلی جامعه روحانیت مبارز معرفی شود، باید گفت که ما اصلا آقای روحانی را به جلسات خودمان راه نمی‌دهیم. (ایلنا)
محمد کیانوش‌راد عضو بنیاد باران: نباید انتظار داشت یا این انتظار را در میان مردم دامن زد که همه مسائل اقتصادی با رفع تحریم‌ها مرتفع خواهد شد. اما بدون تردید نمی‌توان اثر حل مناقشه هسته‌ای در بهبود بخشی از روابط اقتصادی در سطح خارجی و نیز تحرک اقتصادی بیشتر در داخل را نادیده گرفت. به همین دلیل همه جناح‌های سیاسی ضمن طرح دیدگاه‌های مختلف باید از تصمیم نهایی تیم مذاکره‌کننده حمایت کنند تا زمینه شکوفایی بیشتر در کشور فراهم شود. (ایسنا)
بیژن نوباوه عضو جبهه پایداری: این‌که فعالیت‌های جبهه پایداری رسانه‌ای نشده یک امر طبیعی است زیرا تا انتخابات فرصت زیادی باقی مانده و حتما تا آن زمان تمام جریان‌ها تلاش خواهند داشت. جبهه پایداری هم از این قضیه مستثنی نیست. (ایلنا)


تعداد بازدید :  393