شماره ۴۳۳ | ۱۳۹۳ شنبه ۱ آذر
صفحه را ببند
تکذیب‌آیت‌الله صانعی

1- پایگاه اینترنتی آیت‌الله صانعی از مراجع تقلید، اطلاعیه‌ای را منتشر کرده است که در آن برخی نقل‌قول‌های منسوب به این مرجع تقلید تکذیب شده است. در این اطلاعیه آمده است:   «بدینوسیله به اطلاع می‌رساند آنچه در فضای مجازی (وایبر و...) از معظم‌له نسبت به اشخاص نقل قول گردیده کذب محض بوده و تنها منبع رسمی در ارتباط با اخبار مربوط به معظم‌له سایت ایشان می‌باشد. خداوند همه گذشتگان از انسان‌ها را غریق رحمت واسعه خویش قرار دهد.»
طي روزهاي اخير نقل قولي از آيت‌الله صانعي در شبكه‌هاي اجتماعي مجازی  منتشر شد مبني بر اين‌که این مرجع تقلید، خوانندگی مرتضی پاشایی را فعل حرام دانسته و نسبت به حضور چشمگیر مردم در تشییع پیکر مرحوم مرتضی پاشایی ابراز شگفتی کرده است.
2- شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهوری ایران در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی‌اش در فیسبوک با ابراز تاسف به خبرهای متعدد درگذشت هنرمندان و ورزشکاران،  مطلبی  را در مورد مرگ شادی سرخیل نوشته است. در این یادداشت فیس‌بوکی آمده است: «همه از خداییم؛ این روزها در لابه‌لای خبرهای متأثرکننده درگذشت چند هنرمند و ورزشکار، خبر غرق شدن شادی سرخیل از قهرمانان و عضو تیم قایقرانی گیلان حین تمرین مسابقات قایقرانی در مرداب انزلی و سپس درگذشت این عزیز ازدست‌رفته هم منتشر شد و خانواده بزرگ ملت ایران و ورزش کشور را به سوگ نشاند. این مصیبت بزرگ را به خانواده گرامی سرخیل و جامعه ورزشی کشور به‌ویژه زنان قهرمان و ورزشکار ایران تسلیت می‌گویم. به تأسی از قرآن کریم به هنگام رخداد مصیبت و هجوم امواج غم و درد با ذکر «همه از خداییم و به سوی او بازمی‌گردیم» خود را تسلا می‌دهیم. روحش شاد و قرین رحمت الهی باد.»


تعداد بازدید :  298