شماره ۱۴۴۸ | ۱۳۹۷ شنبه ۲۳ تير
صفحه را ببند
بهترین‌های 2018
این رمان‌ها را باید خواند!

شهروند| همه ساله به بلندی سیاهه کتاب‌ها، فیلم‌ها و رمان‌هایی که باید خوانده و دیده شوند، افزوده می‌شود و خلاقیت هنرمندان را انگار پایانی نیست. با این‌که در سال‌های اخیر مدام از مرگ رمان گفته شده و ...، اما همه ساله رمان‌های درخشان دیگری منتشر و به سیاهه بهترین‌های این دنیا افزوده می‌شوند. جدیدترین نمونه‌ها را روزنامه ایندیپندنت در گزارشی معرفی کرده است.
مردم عادی نوشته دیانا ایوانز در صدر جدول «باید خواند»های ایندیپندنت قرار دارد. داستانی عاشقانه‌ در جامعه انگلیس به‌خصوص حاشیه شهر لندن؛ که تکان دهنده است.
کلبه استفرد نوشته تیم وینتون دیگر رمان موفق این روزهاست. داستان نوجوانی به نام جکسی کلاکتون که بعد از مرگ مادرش سفری به مقصد نامعلوم آغاز می‌کند.
ملکه هرچیز خون‌آلود نوشته جوانا نادین را نیز رمانی تاثیرگذار نامیده‌اند. این نخستین کتاب بزرگسالان جوانا نادین درباره دختری نوجوان به نام دیدو است که زیر سایه نامادری‌اش بزرگ می‌شود. او در خانواده‌ای زندگی می‌کند که مجبور است عشق و محبت را بیرون از خانه تجربه کند...
تنها داستان نوشته جولین بارنز نیز مثل بیشتر کتاب‌های معرفی‌شده قالبی عاشقانه دارد که قصه دوران معاصر جامعه انگلیس را روایت می‌کند.
دختر گمشده نوشته جنی کوئینتانا؛ ترس نوشته درک کوربجوویت و درخواست دوستی نوشته لورا مارشال دیگر کتاب‌های معرفی شده است.


تعداد بازدید :  604