شماره ۴۳۳ | ۱۳۹۳ شنبه ۱ آذر
صفحه را ببند
از امروز
اجرا ی سفرنامه سلامت و امید در استان کرمانشاه

سفرنامه سلامت و امید به چهارمین استان رسید و از امروز خدمات بشردوستانه آن در زمینه‌های سلامت در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
برنامه‌های این سفرنامه که با همکاری سازمان داوطلبان، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر، سازمان انتقال خون و شبکه یک سیما برگزار می‌شود، از امروز به مدت 4 روز در شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب، جوانرود، صحنه و سنقر اجرا خواهد شد.
سفرنامه سلامت و امید که با رویکرد پیشگیری در حوزه سلامت به بیماران نیازمند و عموم مردم خدمت می‌کند کاری نو است که متولی آن سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر است. در این سفرنامه خدمات مشاوره تغذیه، پیشگیری از سرطان‌های شایع زنان، تست قند خون، غربالگری فشار خون، ویزیت رایگان، اهدای خون، آموزش خودمراقبتی، جذب کمک‌های مردمی برای حمایت از بیماران نیازمند، خدمات سلامت به سالمندان، راه‌اندازی خانه‌های داوطلب تخصصی سلامت و امید اجرا می‌شود و تجربه 3کار پیشین سفرنامه سلامت و امید در استان‌های گلستان، اصفهان و لرستان نشان داد که علاوه بر بیمارانی که توانستند از خدمات مفید طرح بهره ببرند، خیرین داوطلب هم همکاری بسیار خوبی برای تحقق اهداف طرح داشتند و از کمک برای ساخت خانه‌های سلامت و امید دریغ نکردند. سفرنامه سلامت و امید در استان کرمانشاه از ساعت ۸ صبح امروز در اسلام‌آباد غرب شروع می‌شود و تا سه‌شنبه هفته جاری به ترتیب در جوانرود، صحنه و سنقر اجرا می‌شود.
شبکه یک سیما نیز از ساعت ۹ صبح به‌طور زنده پخش سفرنامه سلامت و امید را به روی آنتن می‌برد.

 


تعداد بازدید :  315