شماره ۴۳۲ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۹ آبان
صفحه را ببند
ورزش جهان

پله در زندان
هرقدر پله برای فوتبال برزیل اعتبار کسب کرد، فرزندش یک‌تنه آبروی نام بزرگ او را برده است! ادینیو، دروازه‌بان 44ساله سابق و پسر بزرگ پله برای دومین‌بار از ماه می‌ به دلیل همراهی باندهای مافیایی موادمخدر دستگیر و این‌بار به 33‌سال زندان محکوم شد. در اولین دوره حبس ادینیو، پولشویی دیگر اتهام مطرح شده بود اما پسر پله پس از مدتی به دلیل احراز بی‌گناهی از زندان بیرون آمد، با این حال به جریان افتادن دوباره پرونده، او را دوباره به زندان محکوم کرد.

شکست سرطان و حضور در زمین
در هیاهوی مصدومیت‌ها و نتایج در یک‌هفته تمام ملی فوتبال، اولین بازی ملی ستاره ایتالیایی پیروز مقابل سرطان، خبر خوشحال‌کننده‌ای بود. آچربی، بازیکن سابق میلان و فعلی ساسولو پس از این‌که برای دومین‌بار سرطان را شکست داد و در بازی با پارما برای ساسولو گل زد، توسط کونته به تیم‌ملی ایتالیا دعوت شد و در 10دقیقه پایانی بازی با آلبانی به میدان رفت.

محرومیت به خاطر کتک زدن فرزند
آدریان پترسون، بازیکن تیم راگبی مینه‌سوتا به دلیل کتک زدن وحشیانه فرزند 4ساله‌اش از حضور در ادامه فصل لیگ حرفه‌ای راگبی آمریکا محروم شد. این چهره مشهور پس از کتک زدن تحت پیگرد قانونی قرار گرفت و طبق اعلام پلیس فدرال آمریکا به دلیل خشونت بیش از حد بیرون میدان با تنبیه مواجه می‌شود. دامنه محرومیت‌ها به زمین بازی راگبی هم کشیده شد و او به دلیل ارتکاب این جرم ادامه فصل لیگ راگبی را از دست داد.

فراخوان سبیل برای مبارزه با سرطان
تیم والیبال پاریس والی با همکاری «بنیاد نوامبر» در ماه نوامبر هر‌ سال از مردان می‌خواهد تا در این 30روز، سبیل‌های خود را کوتاه نکنند تا به این شکل هشداری برای مراقبت مقابل برخی بیماری‌ها به‌ویژه سرطان باشد. بازیکنان تیم والیبال پاریس والی در لیگ فرانسه با پیوستن به این فراخوان و کوتاه نکردن سبیل‌های خود در ماه جاری از هواداران خود خواستند تا با سبیل‌های بلند برای دیدن بازی این تیم مقابل «تولوز» به سالن بیایند.


تعداد بازدید :  55