شماره ۱۴۳۳ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۴ تير
صفحه را ببند
جان اسنو و ایگریت زن و شوهر شدند
اسکاتلند و هیاهوی سینمایی‌ترین ازدواج جهان

رز لزلی Rose Leslie و کیت هرینگتون Kit Harington از بازیگران اصلی سریال پرطرفدار Game Of Thrones مراسم عروسی‌شان را در اسکاتلند برگزار کردند. چون این مراسم عروسی در اسکاتلند برگزار شده بود پدر عروس و داماد هر دو دامن اسکاتلندی به تن کردند. همچنین بیشتر بازیگران این سریال پرطرفدار در این مراسم عروسی حضور داشتند. رز لزلی متولد ۹ فوریه ۱۹۸۷ (۳۱ساله) و کیت هرینگتون متولد ۲۶ دسامبر ۱۹۸۶ و او هم ۳۱ساله است. زوجی که هم‌سن‌و‌سال هستند اکنون در تمامی مراسم‌ها و محافل‌های عمومی در کنار هم هستند و با توجه به موفقیت سریال گیم آف ترونز، شهرت و محبوبیت جهانی دارند. این زوج وقتی برای گذراندن تعطیلات ایسلند را انتخاب کردند (جایی که گیم آف ترونز فیلمبرداری شده بود)، کیت سورپرایز ویژه‌ای برای معشوقه‌اش داشت. رز لزلی می‌گوید: «من با افتخار شگفت زده شدم وقتی که او به زانو افتاد و از من خواست که با او ازدواج کنم.» کار او بسیار عاشقانه بود.
این دو بازیگر محبوب فیلم تاج و تخت، عروسی متفاوتی داشتند و عروسی آنها مقداری با جو قدیمی و حال‌وهوای سنتی برگزار شد چرا که ماشین عروس،یک ماشین‌میلیون دلاری نبود و تنها یک ماشین لندرور بود.
میهمانان این عروسی مانند آقای داماد و خانم عروس بازیگر،خاص بودند، میهمانانی مثل پیتر دینکلج، مایسی ویلیامز، سوفی تورنر، املیا کلارک و مالین آکرمن. جالب است بدانید که سن آقای داماد و خانم عروس بازیگر،هردو برابر و 31ساله هستند و عروسی این دو بازیگر محبوب باعث هیجان‌زده شدن میهمانان حاضر در مراسم شد.

 


تعداد بازدید :  525