شماره ۱۴۳۰ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳۱ خرداد
صفحه را ببند
حاشیه

نیمار خیال برزیلی‌ها را راحت کرد

نیمار که در اوایل تمرین روز سه‌شنبه تیم‌ملی فوتبال برزیل از ناحیه قوزک پای راست احساس ناراحتی می‌کرد و مجبور به ترک محل تمرین سلسائو شد، دیروز به تمرینات گروهی تیم تحت‌هدایت تیته بازگشت و پابه‌پای دیگر بازیکنان تمرین کرد. این اتفاق شایعه غیبت ستاره برزیل در بازی با کاستاریکا را به وجود آورده بود. با این حال لاسمار، پزشک تیم‌ملی برزیل روز گذشته از جزیی بودن مصدومیت نیمار خبر داد و این بازیکن هم دیروز به تمرینات گروهی سلسائو بازگشت.

درگیری شدید هواداران سنگال و لهستان
سایت ورزش روسیه خبر داد که نخستین درگیری جدی میان هواداران فوتبال در جام‌جهانی 2018 رخ داد. سنگالی‌ها در حین بازی تیمشان با لهستان به هواداران این تیم حمله کردند. لهستانی‌ها در پاسخ به این حملات سنگالی‌ها پاسخ جدی به هواداران تیم آفریقایی دادند و آنها را راهی بیمارستان کردند. دیدار تیم‌ملی سنگال با لهستان روز سه‌شنبه با برتری 2 بر یک نماینده آفریقا به پایان رسید.

لیونل مسی در خانه گریه می‌کند‍!
لیا سوسیتینی مادر لیونل مسی با اظهار نارضایتی از فشارهایی که روی فرزندش وجود دارد صحبت‌های جالبی انجام داده است. مادر مسی اخیرا در مصاحبه‌ای کوتاه گفته است: «هدف لیونل آوردن جام‌جهانی به خانه است. این یکی از بزرگترین آرزوی‌های اوست. من بارها دیده‌ام که او از فشار ناشی از این مسأله گریه می‌کند. ما نیز به‌عنوان خانواده مسی از فشار زیاد انتقادات از او ناراحت هستیم. وقتی می‌شنویم که برخی افراد در مورد لیونل می‌گویند او در تیم‌ملی آرژانتین متعهدانه بازی نمی‌کند و نتایج آلبی سلسته اهمیت چندانی برایش ندارد، بسیار ناراحت می‌شویم. لیونل برای آرژانتین همه کاری می‌کند. امیدوارم همه به تلاش‌هایش احترام بگذارند.»


تعداد بازدید :  306