شماره ۱۴۳۰ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳۱ خرداد
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# جواد_ خیابانی # منقلب # ستاد_امر_به_معروف_و_نهی_از_منکر_اصفهان

حوالی ظهر روز گذشته بود که به‌صورت رسمی اعلام شد گزارش بازی حساس تیم‌ملی ایران مقابل اسپانیا بر عهده جواد خیابانی خواهد بود. این اتفاق البته باب میل اکثر مردم نبود و خیلی‌ها نسبت به انتخاب خیابانی اعتراض داشتند و با هشتگ نام این گزارشگر باسابقه، مخالفت و نارضایتی خود با این انتخاب را در فضای مجازی نشان دادند. یکی از توییت‌های جالب درباره گزارشگری خیابانی هم بلافاصله بعد از اعلام خبر با این مضمون منتشر شد: «خبر جانکاه بود و سخت!‌ جواد خیابانی گزارشگر بازی ایران و اسپانیا شد.»

سارا خادم‌الشریعه، استاد بزرگ بین‌المللی شطرنج ایران این روزها به همراه اردشیر احمدی، همسرش که مجری تاک‌شو‌های اینترنتی است در روسیه حضور دارد تا مسابقات تیم‌ملی ایران را از نزدیک تماشا کند. او اخیرا ویدیویی از حضور خود در ورزشگاه منتشر و در آن تأکید کرده که از حضور در استادیومی که مردان هم در آن حضور دارند به هیچ عنوان منقلب نشده است. او این ویدیو را در واکنش به مصاحبه‌ای که سحر قریشی با شوهرش‌ سال قبل درباره حضور زنان در ورزشگاه انجام داد و جنجال‌ساز شد، منتشر کرد که اتفاقات بازتاب زیادی داشت.

بخشی از هواداران فوتبال و حامیان کریمی در حال اعتراض به اعضای این ستاد هستند. ‌سال گذشته که این ستاد از علی کریمی به دادگاه به دلیل حمایت از مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی و همچنین انتشار پستی در گرامیداشت کوروش کبیر شکایت کرد با واکنش منفی مردم و چهره‌های شناخته‌شده جامعه روبه رو شد. اخیرا هم شکایت آنها بعد از 6‌ماه دوباره به جریان افتاد و در حاشیه روزهایی که کمپین «نمی‌خرم» علی کریمی به سوژه روز کشور تبدیل شده است، حضور علی کریمی به دلیل شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان حاشیه‌های زیادی را به راه انداخته است. برای این‌که در جریان انتقادهای مردم از این ستاد قرار بگیرید فقط کافی است که سری به شبکه‌های مجازی بزنید، چرا که برای خیلی‌ها سوال است این ستاد چرا بین این همه مشکل در کشور،‌ مدت‌هاست به دنبال کشاندن علی کریمی به دادگاه است؟


تعداد بازدید :  340