شماره ۱۴۳۰ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳۱ خرداد
صفحه را ببند
تریبون

حمید بنی‌تمیم: جزو نخستین فدراسیون‌هایی بودیم که مراحل اداری تبدیل حواله و پول را به سکه انجام داده‌ و امروز ما‌به‌التفاوت جوایز ورزشکاران حدود 2‌میلیارد تومان شده است. اگر وزارت ورزش نمی‌خواهد ما‌به‌التفاوت پاداش‌ها را بدهد، رسما به فدراسیون کشتی اعلام کند، تا ما به صورت رسمی به ورزشکاران و کادر فنی اعلام کنیم و آنها خود در این مورد تصمیم‌گیری کنند.
 پرویز برومند: به کمیته اخلاق گفتم شخصی که منشوری بوده به آکادمی استقلال رفته و مهر باشگاه استقلال هم جعل شده و عنوان کردم جعل مهر یک باشگاه چه از نظر قانونی و چه از نظر انسانی خلاف است. از من خواستند پیگیری نکنم تا خودشان رسیدگی کنند. البته یک‌سال از این موضوع گذشته ولی هنوز پاسخی داده نشده است.
 علی پاکدامن: متاسفم که نشد تا به فینال مسابقات قهرمانی آسیا راه پیدا کنم. مسابقه خیلی خوبی بود و کلا بازی‌های خوبی را در این رقابت‌ها انجام دادم و باید رنگ مدالم خوشرنگ‌تر از این می‌شد و دوست داشتم مدال طلا را بگیرم. در نیمه نهایی متاسفانه کارت قرمز که داور در تساوی در عدد ۱۳ به من نشان داد کار را خراب کرد. داور می‌توانست به من کارت ندهد. البته بعد از مسابقه ابراز پشیمانی کرد.
 نیلوفر اردلان: من و خیلی از بانوان بازیکن تیم ملی در رشته‌های مختلف ورزشی، دچار یأس فلسفی شده‌ایم. چرا؟ چون دیده نمی‌شویم! نه مسابقات‌مان دیده می‌شوند، نه خودمان. من خطاب به بانوان صاحب قدرت کشورمان اعلام می‌کنم که شما در یک پیچ تاریخی قرار دارید. ورود به استادیوم حق بانوان است اما حقوق دیگری نیز داریم که باید برای رسیدن به آنها تلاش کنیم.
 حسن معجونی:اصلا به‌دنبال این نیستم فقط سر کاری بروم که همه چیز آن بر مبنای سبک مورد علاقه من است، اما به هر حال همیشه ترجیحم این بوده که در فضاهایی ظاهر شوم که دوست‌شان دارم و مورد علاقه‌ام هستند.

 


تعداد بازدید :  277