شماره ۱۴۳۰ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳۱ خرداد
صفحه را ببند
خرده خبر

علی کریمی در مسیر رشت!
روز گذشته حکم داوری اداره کل ورزش و جوانان گیلان مبنی بر فسخ و خاتمه قرارداد با تن‌زاده، مالک فعلی باشگاه سپیدرود رشت از سوی مراجعه قانونی اعلام شد. آن‌طور که خبر رسیده مالکیت موقت به دست مومنی، مالک سابق این باشگاه، سپرده شده و با این شرایط شاید علی کریمی برای چندمین بار در چند ماه اخیر پایش به رشت برای ادامه همکاری باز شود.


رد درخواست عجیب برزیل
برزیلی‌ها که بشدت به اتفاقات دیدار تیمشان مقابل سوییس، به‌خصوص داوری معترض بودند، در نامه‌ای از فیفا درخواست کردند که مکالمات بین داور و کمک‌داور ویدیویی که در این جام برای نخستین‌بار مورد استفاده قرار می‌گیرد را در اختیار فدراسیون برزیل بگذارند. فیفا هم با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال برزیل با این درخواست مخالفت کرد.


لغو تمرین کشتی‌گیران در پارک شهر
طبق اعلام فدراسیون کشتی قرار بود کشتی‌گیران تیم‌های ملی آزاد و فرنگی صبح امروز و در آستانه روز المپیک با حضور در پارک شهر در میان مردم به‌ عنوان حامیان اصلی خود به تمرین بپردازند. این ابتکار جالب که پیش‌بینی می‌شد با استقبال مردم مواجه شود، ساعاتی بعد به دلایلی نامعلوم لغو شد.


فوتبالیست روس متهم به دوپینگ
گریگور رودچنکوف، مدیر پیشین آزمایشگاه ضد دوپینگ مسکو اعلام کرد که روسلان کامبولوف، فوتبالیست روسی که به دلیل آسیب‌دیدگی از تیم فوتبال روسیه در جام‌جهانی کنار گذاشته شده دوپینگ مثبت داشته است. پیش از این اعلام شده بود که این بازیکن به دلیل آسیب‌دیدگی در ترکیب روس‌ها قرار نگرفته اما به نظر می‌رسد دلیل آن دوپینگ بوده است. در چند ‌سال اخیر دوپینگ گسترده‌ای در ورزش روسیه رخ داده است.


تعداد بازدید :  267