شماره ۱۴۳۰ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳۱ خرداد
صفحه را ببند
تریبون

 باز هم قول مسئولان عربستانی
حسین حسینی ‌شاهرودی سخنگوی فراکسیون حج و زیارت با بیان این‌که بنای عربستان جداکردن مباحث حج از مباحث و تنش‌های سیاسی است، گفت: امسال مسئولان سعودی همچون‌ سال گذشته قول دادند که حج را از تنش‌های سیاسی جدا کنند. او در مورد اقدامات انجام شده برای برگزاری مراسم حج تمتع گفت: طبق آخرین اطلاعات ما فرآیند عملیات اجرایی حج قبل از عزیمت زائران در ایران درحال انجام است. در عربستان نیز تدارکات لازم برای اعزام فراهم شده است.

انتقاد از محدودسازی فضای دانشگاه
محمد رضا عارف رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان این‌که برخی افراد سعی در محدودسازی فضای دانشگاه دارند، گفت: تلاش می‌کنیم با نظارت جدی در آینده شاهد تضییع حقوق فعالان دانشجویی و اساتید دانشگاه، معلمان و دانش‌آموزان نباشیم.

و همچنان مرتضوی
مصطفی ترک ‌همدانی وکیل مدافع جمعی از کارگران در پرونده تخلفات مدیرعامل سابق تامین‌اجتماعی می‌گوید از طرف موکلان خود از رئیس‌کل دادگستری استان تهران درخواست اعمال ماده477 آیین دادرسی کیفری در پرونده سعید مرتضوی را کرده است.

رانت‌های 110‌هزار میلیاردی در بازار ارز
علیرضا سلیمی نماینده محلات با اشاره به نبود شفافیت در معاملات گفت: در وضع کنونی شاهد رانت 110‌هزار میلیاردی در بازار ارز هستیم که این نیز مغایر شفافیت است، بنابراین بهتر است پیش از این طرح به شفافیت در سایر قراردادها و قوانین پرداخته شود.

 


تعداد بازدید :  173