شماره ۱۴۳۰ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳۱ خرداد
صفحه را ببند
آغاز فعالیت 23 اکیپ همیاران آب همزمان با هفته صرفه جویی در استان گلستان

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از آغاز فعالیت 23 اکیپ همیاران آب همزمان با هفته صرفه جویی خبر داد.
محمدعلی شربتدار:گلستان|  به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، رقیه ایوبی هدف از راه‌اندازی این اکیپ ها را شناسایی مشترکین پرمصرف و ارایه راهکارهای مناسب برای کاهش مصرف آنان عنوان کرد و افزود: در صورت بی توجهی مشترکین پرمصرف به اخطار شفاهی همیاران آب، انشعاب آب این مشترکین قطع می‌شود و وصل مجدد انشعاب منوط به تعهد و پرداخت کلیه بدهی‌های آنان است. وی با بیان اینکه اکیپ های همیاران آب همزمان با شروع هفته صرفه جویی (1 تا 7 تیر ماه) فعالیت خود را آغاز می‌کند، تصریح کرد: فعالیت این اکیپ ها تا 15 مهر ماه در دو شیفت صبح و عصر ادامه خواهد داشت.
ایوبی با اشاره به وظایف همیاران آب گفت: توزیع بروشور و پوسترهای تبلیغاتی، برقراری ارتباط چهره به چهره و راهنمایی مشترکین بد مصرف، حضور در خیابان های سطح شهر، بیمارستان ها، ادارات، بانک ها و ... جهت بررسی میزان مصرف آب، شناسایی انشعاب غیرمجاز و کنتورهای خراب، شناسایی انشعاب مشکوک مانند کارواش های در حاشیه شهر و... از وظایف همیاران آب است. مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا گلستان مراجعه به ساختمان‌های مسکونی، نمایشگاه ها، ساختمان های در حال ساخت، شناسایی کنتورهای خراب، شناسایی شکستگی شبکه های اصلی و فرعی در سطح شهر و اعلام به اتفاقات منطقه را از دیگر وظایف این اکیپ ها برشمرد. ایوبی خواستار برخورد قاطع با افرادی که از آب شرب برای شست‌وشوی خودرو، پارکینگ و حیاط منازل استفاده می کنند، شد و گفت: همیاران آب باید بصورت کتبی به مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند، اخطار دهند و زمینه را برای مشارکت هرچه بیشتر مردم در برنامه های سازگاری با کم آبی فراهم کنند.

 


تعداد بازدید :  196