شماره ۴۳۱ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۸ آبان
صفحه را ببند
افشاگری‌های جدید درباره آرایش کریس رونالدو
کرم‌پودر 27 دلاری!

شهروند| دور جدید حملات علیه کریس رونالدو شروع شده است؛ درست مانند‌ سال گذشته که سپ بلاتر، رئیس فیفا هنگام سخنرانی در دانشگاه آکسفورد به تقلید حرکات او هنگام زدن ضربات آزاد پرداخت و ستاره پرتغالی را به خاطر توجه بیش از حد به موهایش مسخره کرد، این‌بار نوبت به مانوئل نویر رسید تا با طعنه به مرد ‌سال 2013 فوتبال دنیا ادعا کند هرگز مانند کریس با زیر پیراهنی برای یک شرکت تبلیغ نمی‌کند. همسر مت هوملس، کاندیدای دریافت جایزه زیباترین گل ‌سال و عضو تیم جمهوری ایرلند هم ادعا کرد رونالدو بیش از آنچه در کیف زنانه او یافت می‌شود، لوازم آرایش استفاده می‌کند. آیا اعجوبه واقعا این کار را انجام می‌دهد؟
ابروهای خاص
شواهد می‌گوید، بله! رونالدو به‌طور معمول علاقه زیادی به تغییر سریع مدل موهایش دارد. برای پی بردن به راز آرایش‌های رونالدو باید سراغ «راب فارل» آرایشگر او و چهره‌های معروف تاریخ سینما از مرلین مونرو تا ماندلا برویم. این چهره مطرح، 2‌سال پیش، پس از رقم زدن یک مدل موی جدید برای کریس توییتی با این مضمون به نمایش گذاشته بود: «واقعا خسته شدم. آرایش موهای کریس خیلی دشوار است و انرژی زیادی از من می‌گیرد چون او شخصا حساسیت زیادی در مورد ظاهر خود دارد.» ظاهرا موضوع تنها به مدل مو خلاصه نمی‌شود چون او بیش از هر فوتبالیستی علاقه‌مند به تمیز کردن ابروهایش است و فارل معمولا بخشی از هزینه زیباتر کردن رونالدو را از طریق دست بردن به ابروی او به دست می‌آورد. قیمت کرم پودرهایی که رونالدو برای شفافیت پوستش استفاده می‌کند «جک بلک دوبل» است با قیمتی حدود 27 دلار!
تربیت‌بدنی
برخلاف آنچه گفته می‌شود سایر عناصر زیبایی رونالدو در بدن خوش‌تراش او خلاصه می‌شود؛ آنچه حاصل تربیت‌بدنی رونالدو پس از تمرین‌های سخت و ورزش‌های سنگین است! او پیش از این به مدت خیلی کوتاهی گوشواره الماسی سفیدرنگی به ارزش 159 هزار و 99 دلار به گوشش آویزان می‌کرد. به‌طورکلی طبق آنچه از طریق شایعات به گوش می‌رسد، رونالدو بخش کوچکی از درآمد سالانه 28‌میلیون دلاری خود بابت تبلیغات را صرف خرید لوازم آرایشی و عینک آفتابی معمولا 17‌هزار دلاری خود می‌کند؛ آنچه از بازیکن برنده 2 عنوان بهترین بازیکن جهان یک نمونه خاص در فوتبال و البته صنعت مد ساخته است؛ به‌حدی که حتی لیونل مسی کم علاقه به تبلیغات هم با وجود اصرار و علاقه شرکت‌های بزرگ به تبدیل شدن او به مدل تبلیغاتی، هنوز نتوانسته نزدیک رقیب جدی‌اش شود.


تعداد بازدید :  414