شماره ۴۳۱ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۸ آبان
صفحه را ببند
ورزش جهان

ژاوی، سرمربی بارسای لاپورتا
هفته‌نامه کیکر آلمان مدعی شد که ژاوی هرناندز احتمالا گزینه مدنظر خوان لاپورتا برای هدایت بارسلونا در صورت انتخاب وی به‌عنوان رئیس باشگاه در ‌سال 2016 خواهد بود. او به بی‌بی‌سی گفته تمایل دارد هدایت بارسلونا را در اختیار بگیرد. لاپورتا درحال حاضر گزینه مورد نظر اکثر هواداران برای انتخاب به‌عنوان رئیس باشگاه در انتخابات ریاست بارسلونا است. در این صورت لاپورتا بار دیگر برای هدایت تیم روی یکی از بازیکنان سابق این تیم تکیه خواهد کرد؛ کاری که در زمان انتخاب گواردیولا به‌عنوان سرمربی تیم انجام داد.

مایکروسافت هم رئالی شد
شرکت نرم‌افزاری مایکروسافت به جمع اسپانسرهای باشگاه رئال‌مادرید ملحق شد. پیش از این بارها از علاقه شرکت غول‌آسا به همکاری با رئال‌مادرید اخباری به گوش می‌رسید اما اخبار مختلف دراین‌باره در هجمه تغییر نام استادیوم رئال‌مادرید فراموش می‌شد اما روسای شرکت مایکروسافت ناامید نشدند و پس از شرکت‌هایی مثل آئودی، هواپیمایی امارات، شرکت نفت ابوظبی و آدیداس به یکی دیگر از اسپانسر پرافتخارترین تیم اروپا تبدیل شدند.

آلمانی‌ها روی بسته شکلات
شرکت معروف تولید شکلات «کیندر» در اقدامی جالب، تصویر کودکی ستاره‌های فوتبال آلمان را روی بسته‌های خود برد و با توجه به مختلف بودن پست آنها، یک تیم را تشکیل داد. به‌هرحال پس از قهرمانی تیم‌ملی آلمان در جام‌جهانی 2014 تب فوتبال در کشور فوق پیشرفته اروپایی بالا رفته و شرکت‌های بزرگ هم برای عقب نماندن از قافله خود را بر موج فوتبال سوار کرده‌اند.


اعلام جرم هلندی‌های علیه نژادپرستان در چند روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی علیه چند بازیکن تیم هلند، به‌خصوص
«لئوری فر» حملات زیادی از سوی کاربران شده و همین امر دادستانی این شهر را وادار به ورود به این ماجرا کرده است. البته قبل از اقدام، فدراسیون فوتبال هلند خواهان مداخله دستگاه‌های قضایی در این زمینه شده بود. رابین فان‌پرسی‌، کاپیتان تیم‌ملی این کشور و عضو باشگاه منچستریونایتد نیز از اقدام دادستانی حمایت کرد و گفت: «آنچه دادستانی انجام داد، درست است. همه ما یک تیم هستیم و هیچ تفاوتی میان اعضا وجود ندارد. امیدوارم خطاکاران در این ماجرا مجازات شوند.»


تعداد بازدید :  401