شماره ۴۳۱ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۸ آبان
صفحه را ببند
جسد شادی در مرداب انزلی پیدا شد

شهروند| جسد دختر قایقران پس از 10 روز جست و جو سرانجام پیدا شد. این درحالی است که از چند روز گذشته تلاش سخت غواصان نیروی دریابانی و هلال‌احمر گیلان در کف تالاب انزلی با گره کوری مواجه شده بود.
با تلاش شبانه‌روزی غواصان جمعیت هلال‌احمر، نیروی دریایی و بنادر و کشتیرانی مستقر در بندرانزلی ظهر روز سه‌شنبه جسد این قایقران در محدوده یک کیلومتری پل ولایت انزلی کشف شد.
شادی سرخیل دختر 21 ساله عضو تیم قایقرانی استان گیلان بود که 17 آبان ماه همراه تیم کایاک برای تمرین به تالاب انزلی رفتند اما ناگهان براثر جریان تند آب ناگهان قایقش واژگون شد.
 مربیان او که با یک قایق موتوری نظاره‌گر این حادثه هولناک بودند بلافاصله وارد عمل شدند و خود را به او رساندند. اما دیگر کار از کار گذشته بود و شادی طعمه آب‌های مرداب شد.
چند دقیقه بعد نیروهای امدادی هلال‌احمر و دریابانی مرداب انزلی وارد مرداب شدند تا ردی از دخترک قایقران به دست بیاورند.
عملیاتی که از 17 آبان‌ماه برای جست و جوی او آغاز شد تا ظهر دیروز ادامه داشت تا این‌که غواصان نیروهای دریایی و هلال احمر جسد بی‌جان او را پس از 10 روز در زیر پل مرداب پیدا کردند.
 این درحالی است که به دلیل بارندگی که همان شب اول بعد از غرق‌شدن شادی رخ داد این فرضیه که جسد با جریان آب به سمت دریا حرکت کرده باشد را قوت بخشیده بود.


تعداد بازدید :  312