شماره ۳۴۲ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۱ مرداد
صفحه را ببند
سامانه پیام کوتاه : 3000097
پیام شهروند

   عيد فطر را به شما و همه ايراني‌ها تبريك مي‌گويم، از خداوند مي‌خواهم روزهاي خوشي را براي مردم سرزمينم رقم بزند.
 شهروند: ما هم به شما تبريك مي‌گوييم و در اين آرزوي شيرين با شما شريك هستيم.
  به فکر مردم خودمان هم باشيم من با زن و بچه‌ام چون نداشتيم ديگر اجاره بديم الان يک هفته است که صاحبخانه ما را بيرون کرده.
مرتضي-  ايران‌شهر کرمانشاه
 شهروند: حق با شماست، اگر متمكنان جامعه در كنار دولت خود را ملزم و مقيد به ياري رساندن به هموطنان بدانند بخش عمده‌اي از مشكلات مرتفع خواهد شد.
  بي‌صبرانه منتظريم تا رأي دادگاه درباره معاون آقاي احمدي‌نژاد را ببينیم، فكر مي‌كنم نشانه خوب و روشني براي جدي بودن یا نبودن عزم مبارزه با فساد است.
 شهروند: دادگاه صرفا براساس مستندات قانوني بايد حكم دهد ولي صرف‌نظر از اين مورد خاص مسئولان بايد باور كنند چنانچه مردم نشانه‌هاي روشني از برخورد قاطع و قانوني با مفاسد اقتصادي را شاهد نباشند اعتماد و اطمينانشان متزلزل خواهد شد.
  اين حماس همان گروهي نيست كه پس از مرگ صدام در فلسطين عزاداري كرد و در جريان حمله تروريست‌ها به سوريه به ايران و بشار اسد پشت كرد و به دادگاه تركيه و دولت‌هاي مزدور عرب پيوست؟!
 شهروند: بله همان است ولي اگر منظورتان اين است كه الان ما چرا بايد از غزه در برابر حملات صهيونيست‌ها حمايت كنيم، اين ربطي به بندبازي و غيرقابل اعتماد بودن حماس ندارد. در غزه يك جنايت بشري درحال وقوع است كه نبايد در برابر آن سكوت كرد.
  آقا اينهايي كه در اين چهار پنج سال يكهو پولدار شدند چي كار كردند خيلي‌هاشون نه سواد درست و حسابي دارند نه تخصصي.
 شهروند: هيچي آقاجون وقتي زخمي چرك مي‌كند و فاسد مي‌شود زمينه براي رشد هر ميكروب و انگلي فراهم مي‌آيد البته نبايد فراموش كرد كه مقصر اصلي آن كسي است كه زخم زده است!


تعداد بازدید :  54