شماره ۱۴۱۱ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۱ خرداد
صفحه را ببند
مسعود کیمیایی در کنار اسفندیار منفردزاده
نخبگان دور از سرزمین مادری

سینماسینما به نقل از صفحه شخصی اینستاگرامی پولاد کیمیایی خبر از دیدار مسعود کیمیایی با اسفندیار منفردزاده داد. ظاهرا مسعود کیمیایی که به همراه پسرش پولاد برای دیدار با خانواده و به‌خصوص دخترش گیلدا به آلمان سفر کرده بود، اخیرا عازم کشور سوئد شده و به دیدن اسفندیار منفردزاده آهنگساز قدیمی سینما و سازنده موسیقی متن فیلم‌های قیصر، رضا موتوری، غزل و... رفته است.
این دو هنرمند که در کنار هم و البته با همراهی دو ضلع دیگر، نعمت حقیقی و بهروز وثوقی شماری از بهترین آثار تاریخ سینمای ایران را حاصل آورده‌اند، در این دیدار از روزهای رفاقت و موفقیت گفته‌اند. پولاد کیمیایی با انتشار تصویری از این دیدار در اینستاگرام خود نوشت: شبی به‌ یادماندنی... بعد سال‌ها دوری این دو رفیق بچه‌محل و صمیمی به یاد قدیم در غربت کنار هم نشستن و از خیابان‌های قدیم جنوب شهر تهران گفتن، خاطرات تاریخی لاله‌زار که چگونه تکه‌ای از رفاقت خود را به سینما آوردن سال‌های طلایی همکاری که هویت بومی سینمای ایران را سهم داشت و حالا به جای محل و شهر و ایران باید در استکهلم همدیگر را به آغوش بگیرند، این سرنوشتی است تلخ برای نخبه ایرانی چون آن را از سرزمینش رانده‌اند...
او در ادامه این متن از هشتگ‌های #رفاقت #روزهای_خوب #مسعود_کیمیایی #اسفندیار_منفردزاده #پولاد_کیمیایی #قیصر#گوزنها #داش_آکل #رضا_موتوری #خاک#بلوچ هم استفاده کرده است.

 


تعداد بازدید :  408