شماره ۱۴۱۱ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۱ خرداد
صفحه را ببند
فساد در سیستم مدیریتی عضو هیأت‌رئیسه

شهروند| سریال ابهامات درباره فعالیت‌های سیاسی و اقتصادی یک عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون ورزشی در هفته‌های اخیر به اوج خود رسیده است. این مسئول موردنظر که اتفاقا با کلی جنجال و حاشیه وارد سیستم مدیریت فدراسیون ورزشی شد،‌ در سال‌های اخیر مدیرعامل یکی از ارگان‌های رسمی و اقتصادی بزرگ کشور بود. در سیستم مدیریتی او، البته فسادهای مالی بزرگی اتفاق افتاد که سروصدای زیادی هم در رسانه‌ها به راه انداخت.
ابهام‌ها درباره فعالیت عضو هیأت‌رئیسه
این مدیر که اتفاقا رویاهای ورزشی بسیار بزرگی دارد و بستگان نزدیک خود را در تیم‌های ملی زیرنظر فدراسیون موردنظر مشغول به کار کرده است،‌ در طول مدت فعالیت در این سیستم دولتی بزرگ اقتصادی با مشکلات بسیار بزرگی روبه‌رو بود و حالا شنیده می‌شود که یکی از مدیران منصوب‌شده او در بزرگترین هلدینگ اقتصادی این سیستم دولتی به خاطر فساد مالی بازداشت شده است. جالب اینجاست که این مدیر بازداشت‌شده زمانی در فدراسیون موردنظر و حتی مدتی در یکی از باشگاه‌های بزرگ پایتخت مسئولیت مهمی داشته است. این مدیر بازداشت‌شده دو‌سال قبل تلاش‌های زیادی هم کرده بود تا بتواند به ریاست یکی از فدراسیون‌های ورزشی یا مدیرعاملی یک باشگاه معروف برسد که به نتیجه‌ای نرسید.
مدیر سابق فوتبالی
چهارشنبه گذشته بازداشت شد
مدیر منصوب عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون ورزشی مشهور در هلدینگ اقتصادی البته در زمان فعالیت وقتی رسما افشا شد که مدرک دروغین دکترای مدیریت از دانشگاه ‌هاروارد ارایه داده، از سمت خود برکنار شد و حالا پس از مدت‌ها و رسیدگی به پرونده‌های مالی هلدینگ موردنظر،‌ طبق شنیده‌های ما چهارشنبه هفته گذشته رسما بازداشت شده است.
هدف آقای مدیر از حضور در رشته ورزشی موردنظر چیست؟
فسادهای مالی در سیستم دولتی مورد اشاره و بازداشت مدیران منصوب عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون ورزشی نگرانی‌های زیادی را به وجود آورده و درهمین شرایط فعلی هم خیلی‌ها می‌خواهند بدانند هدف این مدیر از فعالیت در هیأت‌رئیسه فدراسیون ورزشی چیست و اصلا در طول این مدت حضور چه کار بزرگی را برای فدراسیون ورزشی انجام داده است. اتفاقات اخیر به خوبی نشان می‌دهد که مسئولان باید با دقت فعالیت‌ها و عملکرد این عضو هیأت‌رئیسه را زیرنظر بگیرند تا اتفاقاتی که در سیستم دولتی تحت مدیریت او رخ داد‌، این‌بار در فدراسیون ورزشی جنجالی موردنظر تکرار نشود! چراکه اهمیت رشته ورزشی عملا باعث می‌شود هرگونه تخلف یا ابهامی بازتابی گسترده در جامعه داشته باشد.


تعداد بازدید :  229