ایسنا| شیائومی در سه ماهه آغازین سالجاری ۲۰۱۸ میلادی ۳۱درصد از سهم بازار هند را از آنِ خود کرده است. موسسه تحلیلی کانالیز بهتازگی آماری را منتشر کرده است که طبق آن برند چینی شیائومی که تقریبا میتوان گفت یکی از برندهای نوپا و تازه تاسیسی است، این روزها توانسته با ارایه محصولات تکنولوژی باکیفیت و تقریبا ارزان، جای پای خود را بهخوبی در بازارهای متعدد جهان محکم کند و با سایر رقبای قدرتمند خود به رقابت تنگاتنگی بپردازد. این درحالی است که بزرگترین رقیب آن در هند، سامسونگ است که یک سهم ۲۵درصدی از این بازار را دارد. این تولیدکننده چینی محصولات حوزه فناوری نظیر گوشیهای هوشمند، ساعتهای هوشمند و غیره شاهد یک رشد و افزایش ۱۵۵درصدی در فروش گوشیهای خود بوده است، به گونهای که از شرکتهای چینی و رقیبهای دیرینه وطنی خود نظیر اوپو و ویوو نیز پیشی گرفته است.