شماره ۱۳۹۱ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
صفحه را ببند
خارج از گود‌

پیراهن بوفون در دست مهدی رحمتی|  کریم انصاری‌فرد، مهاجم تیم‌ملی فوتبال ایران و تیم المپیاکوس یونان که در جریان دیدار تیمش در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس پیراهن جان‌لوئیجی بوفون را از او گرفته بود، این پیراهن را به سیدمهدی رحمتی، دروازه‌بان تیم استقلال هدیه داد. رحمتی دیروز با این پیراهن در تمرین استقلال حاضر شد و هم‌تیمی‌هایش را شگفت‌زده کرد.
واکنش کفاشیان به هیچ‌کاره بودن در فدراسیون|  در ماه‌های گذشته شایعات زیادی درباره پست تشریفات علی کفاشیان به‌عنوان نایب‌رئیس در فدراسیون فوتبال وجود داشت. در این خصوص بارها گفته شده که کفاشیان از فدراسیون جدا می‌شود. او دیروز با شوخی و خنده خودش هم به پست تشریفاتی‌اش اشاره کرد. کفاشیان گفت: «نایب رئیس اول تشریفاتی و الکی است. یک مسئولیت اجرایی در فوتسال دارم اگر در این زمینه کاری دارید در خدمت‌تان هستم. جلسات هیأت‌رئیسه که نهایی شود آن‌جا تصویب می‌کنیم. اما الان من به کمیته فنی دعوت شدم اما در جلسات حضوری شرکت نکردم.» وی با اشاره به این‌که در فوتسال هستم نه فوتبال گفت: «در فوتبال نیستم، زانویم درد می‌کند نمی‌توانم دیگر توپ بزنم»!
بازگشت مهدی قائدی به تمرین استقلال|  امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال، اعلام کرد که مهدی قائدی از امروز پنجشنبه در تمرینات این تیم حاضر می‌شود. نوروزی گفت‌: «قائدی تست‌های پزشکی را با موفقیت سپری کرده است. امروز به همراه او در تمرین حاضر خواهم شد تا به عملکرد این بازیکن در بازگشت به تمرینات نظارت کنم.» مهدی قائدی، بهمن پارسال در بوشهر دچار سانحه رانندگی شد و پس از عمل جراحی در بیمارستان خلیج‌فارس این شهر، از ادامه حضور در ترکیب استقلال بازماند.
واکنش فدراسیون به حذف استقلال و پرسپولیس در آسیا|  سهیل مهدی، مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها درباره موضوع حضور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده و دریافت مجوز حرفه‌ای این مسابقات و این‌که گفته می‌شود ممکن است کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم‌های ایرانی را از این مسابقات کنار بگذارد، عنوان کرد: «کنفدراسیون فوتبال آسیا در فصل آینده با شدت بیشتری نسبت به گذشته موضوع دریافت مجوز حرفه‌ای را دنبال می‌کند و استقلال و پرسپولیس هم از این قضیه مستثنی نیستند. کنفدراسیون فوتبال برای حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا شرایطی را ازجمله تراز مثبت مالی، تأسیس آکادمی باشگاه‌ها، مشخص شدن وضع قرارداد مربیان و بازیکنان و... مشخص کرده ولی هنوز هیچ قطعیتی درخصوص حذف پرسپولیس و استقلال وجود ندارد.»


تعداد بازدید :  354