شماره ۱۳۹۱ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
صفحه را ببند
خبرنامه

نشست هم‌اندیشی مدیران پیشین سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر برگزار شد
راهی برای تبادل‌نظر و انتقال تجارب

نشست هم‌اندیشی مدیران گذشته و حال سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر به ابتکار مهندس حبیب درگاهی، سرپرست این سازمان برگزار شد. مدیران اسبق این سازمان در نشستی صمیمانه با سرپرست و کارکنان دیدار و گفت‌وگو کردند. قائم موهبتی، احمد صادقی، محمد کشاورز، امیرالدین روحنواز، محمود کرم‌زاده و رضا رضائیان، دکتر ‌هادی سمایی و حسین کوچکیان، در این نشست هم‌اندیشی نظرها و دیدگاه‌های خود را درباره تعالی این سازمان در میان گذاشتند.سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر نیز در ادامه از مدیران اسبق این سازمان به پاس زحماتی که طی سال‌های گذشته برای رشد و شکوفایی این سازمان کشیده‌اند، تشکر و قدردانی کرد و گفت: شما برای سرافرازی سازمان داوطلبان و توسعه خدمات داوطلبی تلاش زیادی انجام داده‌اید و امیدوارم ما نیز میراث‌دار خوبی باشیم و از آن صیانت کنیم. مهندس حبیب درگاهی افزود: بر همین اساس بر خود وظیفه می‌دانم که از نظرها، پندها و تجربه‌های شما بهره‌منده شویم تا در اداره این سازمان عظیم خیریه بین‌المللی، تقویت فعالیت‌های مفید و ارتقای جایگاه سازمان و تصمیم‌گیری‌های آینده چراغ راه ما باشد.

توسط خیرین هلال‌احمر کرج صورت گرفت
اهدای 9 دستگاه کانکس به زلزله‌زدگان کرمانشاه

شهروند|  فعالیت نوع‌دوستانه در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه با گذشت بیش از چهارماه از زلزله هنوز ادامه دارد. روز گذشته به همت خیرین و داوطلبان جمعیت کرج تعداد 9 دستگاه کانکس به ارزش 72‌میلیون تومان تهیه و جهت اسکان هموطنان زلزله‌زده به کرمانشاه ارسال شد. سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان کرج ضمن اعلام این خبر گفت: «همچنین به همت و تلاش خیرین و داوطلبان کرجی به مناسبت ‌سال جدید شرایط آزادی 10 زندانی جرایم غیرعمد فراهم شد.» فتح‌اله ‌هاشم‌نژاد با بیان این خبر گفت: «آزادشدن زندانیان غیرعمد و کسانی که تحت عنوان بدهی مالی در ندامتگاه‌ها به سر می‌برند، می‌توانند به استحکام خانواده‌ها و پیشگیری از فروپاشی آن کمک کنند.»

در طرح ملی فرشتگان رحمت انجام شد: توزیع 582 سبد غذایی میان نیازمندان استان ایلام
شهروند| «در طرح ملی فرشتگان رحمت ویژه ایام نوروز 97 تا پایان فروردین‌ماه، 582 سبد غذایی بین خانوارهای کم‌برخوردار استان ایلام توزیع شد». حسین عارفی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام با اعلام این خبر افزود: «طرح ملی فرشتگان رحمت با جمع‌آوری، تفکیک، بسته‌بندی و اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی شامل برنج، روغن، گوشت، مرغ، ماکارونی، خرما، رب، حبوبات، کنسرو، قند، چایی و البسه ویژه ایام عید نوروز97 در 9 شعبه جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های استان ایلام توسط داوطلبان جمعیت هلال‌احمر به اجرا درآمد». مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام با بیان این‌که در «طرح ملی فرشتگان رحمت» یک‌هزار و 789 نفر بی‌بضاعت و کم‌برخوردار با هدف تأمین حداقل نیازهای معیشتی مشمول این طرح قرار گرفتند، گفت: این طرح تا پایان فروردین‌ماه ادامه داشت. عارفی با اشاره به این‌که گروه‌های هدف در این طرح بانوان سرپرست خانوار و دانش‌آموزان در خانواده‌های کم‌بضاعت و خانواده‌های دارای بیمار صعب‌العلاج هستند، افزود: 200 داوطلب، خیر و پرسنل جمعیت هلال‌احمر در طرح ملی فرشتگان رحمت استان ایلام مشارکت داشتند.


تعداد بازدید :  407