شماره ۴۲۹ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۶ آبان
صفحه را ببند
پیام شهروند
سامانه پیام کوتاه : 3000097

  با درود و سپاس بي‌پايان از حضور گردانندگان روزنامه تازه و وزين «شهروند».
بنده كارشناس دبير ادبيات فارسي كه قبلا روزنامه... مطالعه مي‌كردم با خريد اتفاقي يك نسخه شهروند مشتري و آبونه شدم.
از مطالعه‌اش خيلي لذت برده و مدام دانش‌آموزان و همكارانم را تشويق به خريد مي‌كنم. چيزي كه به نظر بايد اضافه شود: ادبيات جدي معاصر و تحليل رمان‌ها و اشعار بزرگان ايران و جهان و بهره بردن از منتقدان بزرگ ادبي در معرفي و تحليل آثارشان، ديگري استفاده از اشعار شاعران نيمايي در صفحه آخر روزنامه است.
شهروند: از اين‌كه به جمع خوانندگان ما پيوسته‌ايد بي‌نهايت خشنوديم. حتما سعي خواهيم كرد به ادبيات معاصر بيش از گذشته بپردازيم.
  تسليت باد به خاطر از دست دادن خواننده محبوب كشورمان مرتضي پاشايي.
عليرضا آخوندي و خانواده از ميبد يزد
  تسليت عرض مي‌كنم به خانواده داغدار هنرمند عزيز مرتضي پاشايي. روحش شاد، يادش گرامي.
مهناز يزداني از كرمانشاه.
شهروند: خدايش بيامرزد.
  واقعا از نحوه حضور و مواجهه مردم با مرگ مرتضي پاشايي شگفت‌زده شدم دليل آن چه بود؟
شهروند: شايد فهرست‌وار بتوان به دلايلي اشاره كرد از جمله آن‌كه مردم و به ويژه جوانان پيوندي عاطفي با ترانه‌هاي مرحوم پاشايي پيدا كرده بودند. ديگر آن‌كه نوعي واكنش نسل جوان و تخليه رواني آنها بود و از سوي ديگر نشان‌دهنده آن‌كه شخصیت‌‌هايي در جامعه هستند كه فراتر از قرائت‌هاي رسمي داراي پايگاه و مشروعيت اجتماعي‌اند.
  بحران آب و مسائل زيست‌محيطي به طرز نگران‌كننده‌اي رو به تزايد است. چرا هيچ اقدام عملي و مشهودي در اين زمينه صورت نمي‌گيرد؟ نگرانيم كه به زودي اين مسائل كشور را دچار مشكلات جدي و غيرقابل كنترل كند.
شهروند: حق با شماست ولي علاوه بر دولت، مردم هم بايد اين خطر و بحران را واقعا باور كنند چون تا اين موضوع تبديل به يك باور و مسأله عمومي نشود، نمي‌توان به كنترل پيامدهاي آن اميدوار بود.
  چرا بعضي از روزنامه‌ها اشاره‌اي به توفيق «شهروند» در نمايشگاه مطبوعات نكرده بودند؟
شهروند: لطف داشتند!


تعداد بازدید :  281