شماره ۱۳۸۷ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲ ارديبهشت
صفحه را ببند
ورزش جهان

تعیین تکلیف ایبرا با تیم‌ملی سوئد|  سرمربی تیم‌ملی فوتبال سوئد تکلیف بازگشت ایبراهیموویچ به تیم‌ملی در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه را مشخص کرد. پس از اشاره غیرمستقیم زلاتان ایبراهیموویچ برای برگشتن به تیم‌ملی سوئد در جام‌جهانی روسیه، رسانه‌های زیادی به این موضوع پرداختند. در این راستا اندرسون، سرمربی تیم‌ملی سوئد باز هم تاکید کرد: «زلاتان و تعداد دیگری از بازیکنان بعد از مسابقات یورو گفتند که نمی‌خواهند برای تیم‌ملی بازی کنند و کارشان با تیم‌ملی تمام شده است. من به توافق خودم با زلاتان احترام می‌گذارم و او دیگر جایی در برنامه‌های آینده من ندارد.»
تأیید مذاکره بوکا جونیورز با بوفون| باشگاه مطرح پایتخت آرژانتین، خبر اخیر مبنی بر مذاکره با سنگربان و کاپیتان تیم فوتبال یوونتوس را تأیید کرد . این خبر توسط گی‌‌یرمو باروس شلوتو، سرمربی بوکا جونیورز تأیید شد و او از مذاکره تیم پایتخت آرژانتین با کاپیتان بانوی پیر برای انتقال او به بوئنوس آیرس در تابستان خبر داد. قرارداد بوفون 40ساله با یوونتوس در پایان این فصل به اتمام می‌رسد و او هنوز تصمیم نگرفته است که یک فصل دیگر به دوران بازیگری‌اش ادامه دهد یا خیر.
انتقاد نخست‌وزیر روسیه از انگلیسی‌ها| فدراسیون فوتبال انگلیس همگام با دولت این کشور تصمیم به تحریم جام‌جهانی 2018 روسیه با اعزام نمایندگان اندک اداری به روسیه گرفته است. پیش از این قرار بود پرسنل اداری گسترده‌ای همراه تیم‌ملی فوتبال انگلیس راهی روسیه شوند، اما با تصمیم جدید فقط 2عضو  ارشد فدراسیون فوتبال به این سفر خواهند رفت. در همین راستا ویتالی موتکو، معاون نخست‌وزیر روسیه در رابطه با این تصمیم فدراسیون فوتبال انگلیس به روزنامه ریانووستی گفت: هر کسی به سبک و شیوه خود دیوانه می‌شود. فوتبال است. انگلیسی‌ها که تصمیم به تحریم جام‌جهانی 2018 روسیه گرفته‌اند، دیوانه هستند.
استقبال آنچلوتی از سرمربیگری آرسنال|  با اعلام رسمی خبر استعفای آرسن ونگر در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری تیم فوتبال آرسنال آن هم پس از 22‌سال حضور روی نیمکت این تیم لندنی، رایزنی‌ها درخصوص سرمربی بعدی توپچی‌ها آغاز شده است. یکی از کسانی که نام وی به‌عنوان یکی از گزینه‌های اصلی احراز پست سرمربیگری آرسنال مطرح شده، آنچلوتی است که پس از اخراج شدنش از سمت سرمربیگری بایرن‌مونیخ در ماه سپتامبر 2017 هدایت تیمی را برعهده نداشته است.


تعداد بازدید :  209