شماره ۱۳۸۴ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۹ فروردين
صفحه را ببند
خارج از گود‌

حکم صادر شد، فینال حذفی در خرمشهر| بعد از حرف و حدیث‌های متعددی درباره تغییر مکان برگزاری فینال جام حذفی، حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در این خصوص اعلام کرد: «فینال جام حذفی در روز ۱۳ اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار می‌شود. در هفته‌های گذشته با ‏پیگیری‌های همکارانم در سازمان لیگ فوتبال ایران نواقص ورزشگاه خرمشهر برطرف شده و این ورزشگاه برای برگزاری ‏فینال کاملا آماده است.» استقلال و خونه‌به‌خونه بابل فینالیست‌های حذفی هستند.
استقلال محکوم به پرداخت 360‌هزار دلار|  پروپیچ، بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال که در زمان حضور پرویز مظلومی به عضویت این تیم درآمد، بعد از جدایی وی از آبی‌پوشان راهی کشورش شد و همان زمان علیرضا منصوریان اعلام کرد که نیازی به این بازیکن ندارد. پروپیچ بعد از این اتفاق در زمان مدیریت افشارزاده از استقلال شکایت کرد که بعد از برکناری افشارزاده پرونده به حالت نیمه‌کاره رها ماند و سیدرضا افتخاری بعد از حضورش در استقلال که در شهریور 95 اتفاق افتاد این پرونده را بلاتکلیف رها کرد و درنهایت مدیرعامل باشگاه استقلال در مهر ماه حکمی را از فیفا مبنی بر این‌که این باشگاه باید مطالبات 500‌هزار دلاری پروپیچ را بپردازد، دریافت کرد. 4ماه بعد سیدرضا افتخاری با ارسال نامه به فیفا و دادگاه CAS به این رأی اعتراض کرد. این اعتراض تا جایی پیش رفت که مسئولان باشگاه استقلال چندین‌بار عنوان کردند در مورد پروپیچ مشکل خاصی نخواهند داشت اما درنهایت باشگاه استقلال بازنده این پرونده شد و طی نامه‌ای که روز گذشته به دست مسئولان این باشگاه رسیده، آنها موظف هستند طلبی حدود 360‌هزار دلار را به پروپیچ پرداخت کنند.
کناره‌گیری مخفیانه دو عضو کمیته فنی|  کمیته فنی فدراسیون فوتبال این روزها در گیر و دار معرفی سرمربی تیم‌ملی امید است اما با وجود اخبار ضد و نقیض درباره اسامی منتشر‌شده، هنوز فدراسیون فوتبال گزینه نهایی را معرفی نکرده است. در چنین شرایطی، برخی از اعضای کمیته فنی که سال‌هاست در این کمیته حضور دارند، حاضر به پاسخگویی نیستند و خودشان را درگیر سفرهای خارجی و حضور در تمرینات تیم‌های پایه کرده‌اند. مرتضی محصص و فریدون معینی دو عضو اصلی کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در مدت زمان اخیر اکثر تصمیمات مهم این کمیته را اتخاذ کردند و کمتر از نظرات سایر اعضای این کمیته بهره بردند؛ به‌طوری که مدتی است محمود یاوری و حسین خبیری دو عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال از این کمیته کنار رفتند ولی کسی پیگیر وضع آنها نشده است.


تعداد بازدید :  329