شماره ۱۳۸۴ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۹ فروردين
صفحه را ببند
ورزش جهان

اعتراض گروه‌های حامی حیوانات به نمایش یک خرس در لیگ روسیه|  پیش از بازی تیم‌های ماشوک KMV و آنگوشت در لیگ دسته سوم روسیه، یک خرس سیرک نمایشی اجرا کرد و توپ مسابقه را به دست داور داد. این خرس درحالی‌که روی پاهای خود ایستاده بود به تشویق تماشاگران پرداخت. ویدیوی این نمایش در فضای مجازی پخش و با اعتراضات زیادی مواجه شد. گروه‌های حامی حقوق حیوانات به این مسأله اعتراض کردند. گفته شده بود که در مراسم افتتاحیه بازی‌های جام‌جهانی نیز احتمال داشت از این خرس استفاده شود، اما فیفا این مسأله را رد کرده است.
افزایش نجومی حقوق پپ گواردیولا|  پپ گواردیولا، سرمربی موفق تیم منچسترسیتی اگرچه نتوانسته در دومین‌ سال حضورش در این تیم هم قهرمانی اروپا را برای آبی‌های آسمانی به ارمغان بیاورد، اما حقوق سالیانه‌اش افزایش خواهد یافت. او که به تازگی سیتی را به قهرمانی لیگ جزیره رساند، در آستانه امضای قرارداد جدیدی قرار گرفته که حقوق وی را تا مرز ۲۳‌میلیون یورو در‌ سال افزایش می‌دهد. به این ترتیب پپ که با من‌سیتی تا تابستان‌ سال ۲۰۱۹ قرارداد دارد، یک‌سال بیشتر خواهد ماند و بیشتر نیز حقوق دریافت خواهد کرد.
تمایل ژاوی به هدایت تیم‌ملی قطر|  کاپیتان سابق بارسلونا ابراز امیدواری کرد که هدایت تیم‌ملی قطر را در جام‌جهانی ۲۰۲۲ به دست بگیرد. ژاوی هرناندز، کاپیتان تیم السد قطر در مصاحبه با روزنامه دیلی‌میل انگلیس درباره این‌که احتمال دارد در مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر هدایت عنابی‌ها را برعهده بگیرد، گفت: «در شرایط کنونی خیلی دوست دارم به نسل جوان قطر کمک کنم و به همین دلیل در کنار سانچس، سرمربی تیم‌ملی قطر کار می‌کنم و تمام بازیکنان لیگ قطر را زیر نظر دارم. آرزو دارم که هدایت تیم‌ملی قطر در این تورنمنت جهانی را به دست بگیرم.»
 اتهام چیلاورت به سران یوفا|  پنالتی جنجالی که مایکل اولیور در بازی رئال‌مادرید و یوونتوس در ثانیه‌های پایانی گرفت و باعث حذف یووه از لیگ قهرمانان اروپا شد همچنان مورد بحث کارشناسان و اسطوره‌های فوتبال قرار دارد. خوزه لوئیز چیلاورت، دروازه‌بان افسانه‌ای پاراگوئه هم یکی از این نظرات جالب را ارایه داده است. چیلاورت درباره این پنالتی جنجالی گفت: «مافیای فوتبال نمی‌خواست یوونتوس صعود کند وگرنه همه دیدند که یووه چقدر برتر از رئال بود.»


تعداد بازدید :  245