شماره ۱۳۸۴ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۹ فروردين
صفحه را ببند
سینمای جهان

با نمایش تریلر فیلم جدید جودی فاستر، او در نقش یک پرستار در فیلم طنز اکشن «هتل آرتمیس» دیده شد. فاستر که در نقش یکی از اعضای باسابقه یک بیمارستان ظاهر شده در این فیلم با استرلینگ کی. براون، سوفیا بوتلا، جف گلدباوم، براین تری هنری و جنی اسلیت همبازی شده است. این فیلم نخستین پروژه بازیگری فاستر پس از بازی در فیلم «الوزیوم» در‌ سال ۲۰۱۳ است.

در مراسم تجلیل از چهره‌های برجسته در زمینه حمایت از محیط‌ زیست که از سوی انجمن رسانه‌های زیست‌محیطی در لس‌آنجلس برگزار می‌شود، جین فوندا با دریافت جایزه یک عمر دستاورد تجلیل می‌شود. الیزابت اولسن نیز با جایزه شخصیت آینده ‌رسانه‌های زیست‌محیطی تقدیر می‌شود. مایکل بلومبرگ، سر ریچارد برانسون، مت دیمون، الون ماسک، ناتالی پورتمن، جیدن اسمیت، جاستین تیمبرلیک و شایلین وودلی از چهره‌هایی هستند که پیش از این، این جایزه را دریافت کرده‌اند.

«تیری فرمائو» در مصاحبه با رادیو Europe ۱ در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازگشت «لارس فن تریه» به جشنواره کن توضیح داد: «پیر لسکیور» رئیس جشنواره کن تلاش‌های بسیار زیادی برای حذف عنوان «چهره نامطلوب» از «فن تریه» انجام داده و معتقد است زمان آن فرا رسیده فضای مجددی در اختیار او قرار دهیم و این احتمال وجود دارد جدیدترین ساخته وی «خانه‌ای که جک ساخت» به جشنواره امسال دعوت شود.

پنجاهمین دوره بخش دوهفته کارگردان‌های جشنواره فیلم کن که به موازات بخش اصلی جشنواره برگزار می‌شود، با نمایش فیلمی از کارگردان‌های کلمبیایی، سیرو گوئرا و کریستینا گالگو با عنوان «پرندگان گذرگاه» کار خود را شروع می‌کند. این فیلم پس از فیلم نامزد اسکار گوئرا با عنوان «در آغوش گرفتن مار» ساخته شده و ماجرایش در کلمبیای دهه ۱۹۷۰ می‌گذرد و درباره نقل و انتقال ماری‌جواناست.


تعداد بازدید :  290