شماره ۴۲۸ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۵ آبان
صفحه را ببند
«اینترنت» خانه واعظی هم قطع می‌شود
کوزه‌گر و کوزه شکسته

شهروند|  اینترنت و زیرساخت‌های آن برای ارتقا و رقابت این شبکه با سرعت پیشرفت دنیای تکنولوژی و ارتباطات، مقوله‌ای است که دولت‌ یازدهم برای آن وعده‌هایی داده بود. حسن روحانی پس از آن‌که در انتخابات 24خرداد پیروز شد و پیش از‌ آن‌که به‌طور رسمی دولت را در دست بگیرد، گفته بود: سرعت و پهنای باند اینترنت باید افزایش یابد. یک‌سال بعد رئیس‌جمهوری در کنفرانس خبری‌اش با تأیید سرعت پایین اینترنت گفت: گاهی آدم پای اینترنت خوابش می‌برد.
نصرالله پژمان‌فر، نماینده عضو جبهه پایداری و از اعضای کميسيون فرهنگي مجلس چندی پیش، البته سرعت اینترنت را باعث تذکر نمایندگان به وزیر ارتباطات عنوان کرده بود اما تذکر این نمایندگان به دلیل سرعت پایین نبود، بلکه دست بر قضا آنها از سرعت بالای اینترنت شکایت داشتند. پژمان‌فر گفته بود: اگر روند موجود در وزارت ارتباطات ادامه پيدا کند، به دنبال استيضاح وزير خواهم بود.
با این حال روز گذشته همسر وزیر ارتباطات در گفت‌وگویی با خبرگزاری تسنیم گفت: من و بچه‌هایم مدام اعتراض خود و دوستانمان را در این‌باره به گوش وزیر ارتباطات می‌رسانیم، البته ایشان هم در ارتباط با چنین مسائلی بسیار دغدغه‌مند هستند. پروین داداندیش در مورد اقدامات محمود واعظی گفته است: بسیاری از اختلالات و مباحثی از این دست مربوط به حوزه زیرساخت می‌شود که باید تقویت شود و با مصاحبه‌ای که اخیرا از ایشان دیدم که گفتند 3ماه دیگر اختلالات بهتر می‌شود، بنده چیز بیشتری از این موضوع نمی‌دانم.
همسر وزیر اما در مورد بهبود اوضاع اینترنت اظهار امیدواری می‌کند و می‌گوید: فکر می‌کنم با کارهایی که تا الان داشته‌اند چشم‌انداز روشنی در این زمینه وجود داشته باشد. او اضافه کرده که از اینترنت موبایل استفاده نمی‌کند، البته قطعی اینترنت خانه وزیر را هم مطرح کرده و گفته است: شب که وزیر به خانه می‌آید پسرم می‌گوید اینترنت قطع است یا اینترنت فلان دوستمان در منطقه‌ای خاص دچار اختلال و قطعی شده است.


تعداد بازدید :  244