شماره ۴۲۸ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۵ آبان
صفحه را ببند
ورزش جهان

رونی: می‌خواستم رونالدو را اخراج کنم
از 8‌سال پیش تا به حال تصور می‌شد کریس رونالدو با آن چشمک موذیانه باعث اخراج رونی در جدال حساس پرتغال و انگلیس در یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی 2006 شده اما انگار تلاش «رو» (لقب آن زمان رونالدو) برای اخراج «رون» (لقب آن روزهای رونی) صرفا واکنشی به جوسازی‌های جدیدترین صدگله فوتبال ملی انگلیس بود! طبق آنچه اخیرا رونی ادعا کرده او در نیمه اول بازی مدام از داور می‌خواست بابت تمارض به رونالدو کارت بدهد .

کانتونا: قطر میزبانی را خرید
نوبت به اریک کانتونا رسید تا درباره میزبانی جنجالی قطر در جام‌جهانی صحبت کند. ستاره سابق منچستریونایتد دراین‌باره گفت: «دادن میزبانی به قطر اشتباهی بود که باید هرچه سریع‌تر اصلاح شود. قطر تنها یک کشور ثروتمند است که توانست با پول میزبانی جام‌جهانی را بخرد. وقتی به یک کشور میزبانی رقابتی بزرگ چون جام‌جهانی را می‌دهید، هدف شما پیشرفت فوتبال در این کشور است  اما با دادن میزبانی به قطر چه اتفاقی برای فوتبال این کشور خواهد افتاد؟ اصلا مگر قطر چقدر جمعیت دارد؟»

کین یک هوادار را کتک زد
روی کین، دستیار مارتین اونیل در تیم‌ملی ایرلند جنوبی پیش از بازی تیمش مقابل اسکاتلند در مرحله انتخابی یورو 2016 در هتل محل اقامت تیم میزبان در شهر دوبلین با یکی از افرادی که قصد داشت از او امضا بگیرد درگیری فیزیکی پیدا کرد و او را به بیمارستان فرستاد! هوادار مضروب از کین خواسته بود که روی کتاب جدید شرح حالش را که به تازگی منتشر شده امضا کند اما کین از این کار خودداری کرد. به دنبال امتناع کین، هوادار مزاحم کتاب شرح حال کین را به سوی او پرتاب کرد که این کار او کاپیتان پیشین تیم‌ملی ایرلند جنوبی را از کوره در برد تا با یک مشت هوادار مزاحم را مورد هجوم قرار دهد. خود کین پس از این اتفاق با اورژانس تماس گرفت و درخواست یک آمبولانس کرد.

شکست نوبرانه و اخراج رانیری
اولین پیروزی 3‌سال اخیر، بیستمین پیروزی و بزرگترین برتری تاریخ فوتبال جزایر فارو به قیمت اخراج کلودیو رانیری از مربیگری یونان انجامید. 24ساعت پس از شکست ناگوار و باورنکردنی قهرمانی یورو 2004 در بازی مقدماتی یورو 2016 مقابل جزایر فارو، رئیس فدراسیون یونان با این جملات از انتخاب اشتباه رانیری حرف زد: «بعد از این شکست به واقع دردناک تمام مسئولیت انتخاب ناموفق سرمربی تیم‌ملی را می‌پذیرم.»


تعداد بازدید :  317