شماره ۴۲۸ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۵ آبان
صفحه را ببند
اختلاف مالی، تنها مانع مربی کروات برای هدایت امیدها
کرانچار در انتظار نظر کفاشیان

شهروند| فدراسیون بعد از نتیجه عجیبی که برای تیم امید در بازی‌های آسیایی رقم خورد، برای این‌که این‌بار امیدها برای شکست طلسم 40ساله المپیکی نشدن فوتبال ایران، بیشتر شود، سعی کرده سر و شکلی به این تیم بدهد.
غرامت 700‌هزار دلاری به وینگادا
انتخاب کاشانی به‌عنوان مدیر این تیم و خاکپور به‌عنوان سرپرست باعث شد تا کار برای انتخاب کادرفنی جدید آغاز شود. از همان ابتدا نظر تیم مدیریتی جدید روی ادامه همکاری با وینگادا نبود و حتی فدراسیون حاضر شد غرامت 700‌هزار دلاری را به این مربی که مورد تأیید کی‌روش بود، بپردازد تا این‌که گزینه موردنظر کاشانی یعنی زلاتکو کرانچار به‌عنوان جدی‌ترین گزینه برای نشستن روی نیمکت این تیم مطرح شود.
توافق اولیه با کرانچار
تیم امید برای برگزاری اردوی تدارکاتی در قطر حضور دارد و در اولین بازی خود نیز 4 بر یک الاهلی این کشور را شکست داد. در حاشیه همین اردو مربی کروات سابق سپاهان به قطر دعوت شده و با کاشانی و خاکپور در حال مذاکره است. به نظر می‌رسد دوستان قدیمی (کرانچار و کاشانی) که در پرسپولیس نیز سابقه همکاری دارند، به توافق اولیه رسیده‌اند و تنها مانع فعلی اختلاف مالی به‌نظر می‌آید. قرار است بخشی از هزینه قرارداد سرمربی جدید تیم امید از سوی فدراسیون و کمیته المپیک تأمین شود و بخش دیگر نیز از سوی اسپانسرهایی که کاشانی وارد میدان مي‌كند تأمین می‌شود.
در انتظار نظر کفاشیان
حبیب کاشانی، مدیر تیم امید در این‌باره می‌گوید: «بعد از بازگشت به تهران مسائل را به اطلاع رئیس فدراسیون فوتبال خواهم رساند و حداکثر تا هفته آینده پاسخ نهایی را به کرانچار می‌دهیم. کرانچار در این نشست آمادگی خود را برای قبول هدایت تیم المپیک اعلام کرد. در این زمینه اختلاف مالی چندانی هم وجود ندارد.»


تعداد بازدید :  221