شماره ۳۴۲ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۱ مرداد
صفحه را ببند
مرگ دردناک برای 2 تازه داماد

سرعت زیاد مرگ دردناکی را برای 2 تازه داماد در مسجدسلیمان رقم زد.
سرهنگ ظفر فراشي، فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان خوزستان دراین‌باره می‌گوید: در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يک فقره تصادف در مسير نفتک به ريل وي در شهر مسجدسليمان بلافاصله ماموران پليس راهور و اورژانس راهی محل حادثه شدند. وقتی ماموران نیروی انتظامی و امدادگران اورژانس به محل حادثه رسیدند با یک دستگاه پژو 405 با 2 سرنشین روبه رو شدند که واژگون شده بود.
وي گفت: عملیات امداد و نجات برای بیرون آوردن دو پسر جوان از خودروی مچاله شده آغاز شد اما در همان بررسی‌های اولیه مشخص شد راننده خودروی پژو که جوانی حدودا 23 ساله بود به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده اما ماموران به نجات جان سرنشين دیگر خودرو که او هم جوانی حدودا 25 ساله بود امید داشتند. به همین خاطر عملیات امدادی از سر گرفته شد و با تلاش خستگی‌ناپذیر ماموران سرنشین دیگر خودروی حادثه دیده به بیرون از خودرو منتقل و تحویل عوامل اورژانس شد. اما متاسفانه پسر جوان نیز پس از انتقال به بيمارستان شفا اين شهرستان بر اثر شدت جراحات وارده در بيمارستان فوت کرد.  
سرهنگ فراشي با اشاره به اين‌که متاسفانه دو پسر جوان تازه داماد بودند، گفت: کارشناسان پليس راهور علت تصادف را سرعت غيرمجاز و عدم توانايي در کنترل خودرو از سوي راننده اعلام کردند.

 


تعداد بازدید :  75